شنبه 5 بهمن 1398 - 12:29

توصيه خبرخواهانه امام جمعه جديد ياسوج به داوطلبان انتخابات مجلس

امام جمعه شهر یاسوج گفت: داوطلبان و طرفداران آن‌ها از دادن وعده‌های دروغ بپرهیزند و وعده‌ها باید عاقلانه و واقعی باشند.

بويرنيوز– حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه چهارم بهمن ماه شهر یاسوج با اشاره به سوم جمادی الثانی سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: آن حضرت مقام و جایگاه والایی دارند همسر ولایت؛ مادر امامت و دختر نبوت هستند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه هفته قبل اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب مطالب مهمی را بیان فرمودند از جمله اینکه در هفته‌های اخیر دو ایام‌الله داشتیم.

امام جمعه شهر یاسوج خاطرنشان کرد: بی‌شک موشکباران پایگاه آمریکایی عین الاسد یوم‌الله بود و همچنین تشییع میلیونی حاج قاسم سلیمانی که انقلاب و نظام را بیمه کرد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به همراهی اروپایی‌ها با آمریکایی‌ها در تحریم‌های کشور تصریح کرد: این مساله بیانگر خلف وعده و دروغگویی آن‌هاست همچنان که در طول تاریخ از سوی اروپایی‌ها بخصوص انگلیسی‌ها شاهد توطئه‌ها و خلف وعده‌های زیادی بوده‌ایم.

وی به خیانت‌هایی که اروپا و امریکا در حق ملت و کشور ایران کردند، اشاره و عنوان کرد: رهبری معظم انقلاب هم بارهای بار به این موضوع اشاره کرده‌اند که نباید به این‌ها اعتماد کرد.

امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تنها ۴ هفته دیگر به برگزاری انتخابات وقت داریم و پیش‌بینی می‌شود که مردم استان همچون گذشته حضور پر شور در انتخابات داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: داوطلبان مجلس یازدهم و طرفداران آن‌ها باید از دادن وعده‌های دروغین بپرهیزند و وعده‌ها باید عاقلانه، منطقی، منصفانه و واقعی باشند.

وی بیان کرد: برنامه های داوطلبان انتخابات دوم اسفند ۹۸ باید بدون تخریب دیگر رقبا باشد و از تشنج آفرینی پرهیز کنند که به ضرر وحدت مردم است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=316211
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما