چاپ این برگه

آغاز تسهیلات شهرداری یاسوج به مناسبت دهه مبارک فجر

معاونت شهرسازی و معماری شهر یاسوج گفت : تسهیلات تخفیف عوارض پروانه های مسکونی، تجاری و رفاهی ، تجاری مسکونی همزمان با دهه مبارک فجر در یاسوج آغاز و تا اواخر سال جاری ادامه دارد.

به گزارش بويرنيوز، سید ذبیح اله رمضانی در تشریح تسهیلات شهرداری یاسوج افزود :تسهیلات تخفیف عوارض صدور پروانه های ساختمانی از سوی شهرداری یاسوج پیشنهاد شده و به تصویب شورای اسلامی شهر یاسوج رسیده . است

وی گفت :پروانه های صرفا مسکونی و تفکیک عرصه و اعیان مشمول 70درصد و برای پروانه های تجاری و رفاهی 80 درصد تسهیلات اعمال می شود.

رمضانی افزود: برای پروانه های تجاری مسکونی نیز 75درصد عوارض شهرداری اعمال خواهد شد.

معاون شهردار یاسوج گفت: چنانچه مالکین محترم قصد تخریب و نوسازی ملک خود را داشته باشند پروانه جدید مشمول این تعرفه خواهد شد .

رمضانی تاکید کرد: هر پرونده ساختمانی تنها یک بار مشمول عوارض می شود.

وی با بیان کرد: جرائم ساختمانی از جمله کمیسیون ماده صد، هزینه های نقل و انتقال و همچنین سهم شهرداری مشمول تخفیف نمی شود .

معاون شهرسازی و معماریشهرداری یاسوج تصریح کرد: در ماه های بهمن و اسفند به دلیل حجم مراجعات ممکن است پرونده برخی مالکان تکمیل نگردد و شامل این تخفیف نشود، توصیه کرد : مالکان محترمی که قصد دارند از مزایای این طرح بهرمند شوند از هم اکنون با مراجعه به شهرداری و دفاتر پیشخوان نسبت به تشکیل پرونده ،تهیه نقشه و مراحل اناجم صدور مراحل پروانه اقدام نمایند.