چاپ این برگه

اتهام زني و تهديد فرماندار بويراحمد توسط مديرکل ورزش کهگيلويه و بويراحمد

به گزارش بويرنيوز– سید محمد تقی علوی با بیان این که آقای استاندار به جد پیگیر راه اندازی پیست اسکی کاکان است اظهار کرد: کارها تقریبا انجام شده و پمپ ها هم آماده بستن توسط تعمیرکار است.

علوی ادامه داد: تنها مشکل ما در پیست اسکی کاکان برفکوب است که بقیه به تدریج در حال آماده شدن بوده که بنا به گفته رئیس هیات اسکی استان تا روز پنج شنبه راه اندازی می‌شود هر چند که از وی به جد خواسته ایم تا کار امروز را به فردا محول نکند.

اتهام زني علوي به فرماندار بويراحمد

وی در ادامه با انتقاد شدید از فرماندار شهرستان بویراحمد که به جای  رفع مشکلات تنها به دنبال انتقام جویی است اظهار کرد: متاسفانه آقای فرماندار که هیچ اطلاعی از اسکی و بالابر و برف‌کوب ندارد حرف‌هایی را به زبان می‌آورد که همه رنگ و  بوی سیاسی انتخاباتی و انتقام جویی دارد.

علوی خطاب به شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد گفت: شما اگر دلسوز ورزش و اسکی بودید در شورای برنامه ریزی شهرستان بویراحمد اعتباری برای رفع مشکل پیست می گذاشتید.

وی گفت: آقای فرماندار شما قبل از آن هم وقتی که معاون فرماندار بویراحمد بودید هیچ کاری برای پیست اسکی کاکان نکردید و تنها شعار می‌دهید و هدفی جز سیاسی کاری  ندارید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با مخاطب قرار دادن دوباره فرماندار بویراحمد نسبت به سرقت امکانات پیست اسکی کاکان گفت: شما به عنوان مسوول امنیت منطقه وقتی که 150 ست اسکی به سرقت رفت کجا بودید و چه می کردید که اکنون در گرما گرم انتخابات دلسوز اسکی شده‌اید؟

تهديد فرماندار

وی گفت: اگر دلسوز ورزش هستید مثل دلسوزی که برای انتخابات و برگزاری میتینگ‌های سیاسی دارید تلفن‌ها را در مواقع ضروری جواب دهید به همین خاطر هرگز اجازه سیاسی کاری به هیچ فردی و شما آقای فرماندار در حوزه کاری  خود نمی دهم و همه هم می‌دانند که ورزش  جولانگاه سیاسی کاری و رسیدن به مطامع سیاسی نیست.

علوی گفت: جهت تنویر افکار عمومی و روشن شدن اذهان از آقای فرماندار می‌پرسم چه ربطی دارد که وقتی در شورای ترافیک هستیم به مشکل سرویس‌های بهداشتی پیست اسکی کاکان اشاره می‌کنیم، این دو موضوع چه ربطی به هم دارند این کارها به غیر از انتقام جویی سیاسی نام دیگری هم دارد؟.