سه شنبه 1 بهمن 1398 - 11:39

اتهام زني و تهديد فرماندار بويراحمد توسط مديرکل ورزش کهگيلويه و بويراحمد

به گزارش بويرنيوز– سید محمد تقی علوی با بیان این که آقای استاندار به جد پیگیر راه اندازی پیست اسکی کاکان است اظهار کرد: کارها تقریبا انجام شده و پمپ ها هم آماده بستن توسط تعمیرکار است.

علوی ادامه داد: تنها مشکل ما در پیست اسکی کاکان برفکوب است که بقیه به تدریج در حال آماده شدن بوده که بنا به گفته رئیس هیات اسکی استان تا روز پنج شنبه راه اندازی می‌شود هر چند که از وی به جد خواسته ایم تا کار امروز را به فردا محول نکند.

اتهام زني علوي به فرماندار بويراحمد

وی در ادامه با انتقاد شدید از فرماندار شهرستان بویراحمد که به جای  رفع مشکلات تنها به دنبال انتقام جویی است اظهار کرد: متاسفانه آقای فرماندار که هیچ اطلاعی از اسکی و بالابر و برف‌کوب ندارد حرف‌هایی را به زبان می‌آورد که همه رنگ و  بوی سیاسی انتخاباتی و انتقام جویی دارد.

علوی خطاب به شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد گفت: شما اگر دلسوز ورزش و اسکی بودید در شورای برنامه ریزی شهرستان بویراحمد اعتباری برای رفع مشکل پیست می گذاشتید.

وی گفت: آقای فرماندار شما قبل از آن هم وقتی که معاون فرماندار بویراحمد بودید هیچ کاری برای پیست اسکی کاکان نکردید و تنها شعار می‌دهید و هدفی جز سیاسی کاری  ندارید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با مخاطب قرار دادن دوباره فرماندار بویراحمد نسبت به سرقت امکانات پیست اسکی کاکان گفت: شما به عنوان مسوول امنیت منطقه وقتی که 150 ست اسکی به سرقت رفت کجا بودید و چه می کردید که اکنون در گرما گرم انتخابات دلسوز اسکی شده‌اید؟

تهديد فرماندار

وی گفت: اگر دلسوز ورزش هستید مثل دلسوزی که برای انتخابات و برگزاری میتینگ‌های سیاسی دارید تلفن‌ها را در مواقع ضروری جواب دهید به همین خاطر هرگز اجازه سیاسی کاری به هیچ فردی و شما آقای فرماندار در حوزه کاری  خود نمی دهم و همه هم می‌دانند که ورزش  جولانگاه سیاسی کاری و رسیدن به مطامع سیاسی نیست.

علوی گفت: جهت تنویر افکار عمومی و روشن شدن اذهان از آقای فرماندار می‌پرسم چه ربطی دارد که وقتی در شورای ترافیک هستیم به مشکل سرویس‌های بهداشتی پیست اسکی کاکان اشاره می‌کنیم، این دو موضوع چه ربطی به هم دارند این کارها به غیر از انتقام جویی سیاسی نام دیگری هم دارد؟.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=316131
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دوستدار دنا گفت:

    طبیعت دیار دنا را خدا بسیار زیبا خلق کرده و اگر توان و استعداد بهره برداری از داشته ها را داشتیم قطع به یقین امروز شاهد اینهمه فقر و محرمیت نبودیم .پیست اسکی یاسوج در خطه جنوب یک نعمت خدادادی است که جدای از بعد ورزشی قابلیت جذب گردشگری دارد و که اگر قدر می دانستیم و کمی هم آگاهی امروز سرنوشت این پیست این چنین نبود .

  2. رمضان گفت:

    درود بر آقای علوی احسن به این شجاعت آقای کناری در این ۴ سال گذشته کجا بوده

  3. بهمن گفت:

    اقای علوی اینطور که شما می فر مایی فرماندار می باست بیاید نگهبانی پیست اسکی را بدهد توهین به کس نکن اول سخنانت را بسنج بعد بگو

  4. جعفر.کاکان گفت:

    جناب اقای علوی حرف شما درست ،اما شما به عنوان مدیر کل در این جند سالی که مدیر کل ورزش استان بوده اید برای ورزشهای زمستانه و بویژه برای پیست اسکی دنا چه کرده اید.بنازم به این سیاست که با این فرا فکنی خودت در جای طلب کار معرفی میکنید

  5. محمدی گفت:

    جناب علوی قربونت جناب کناری فرماندار بویراحمد هست وپیست اسکی هم جز حوزه کاری ایشون هست باید پیگیر باشدعزیزم…واقعا برایتان متاسفیم

  6. شهروند گفت:

    سایت محترم خواهشا پیش داوری نکنید
    اگر اینطوری باشه هر کی هر جا خواست حرفش رو بزنه بگیم اتهام زنی
    اینکه نمیشه
    شما از کجا ثابت کردی این اتهام بوده یا خیر.
    این کار خلاف اخلاق رسانه ای است

  7. طاها گفت:

    احسنت بر آقای علوی درود و سپاس

  8. مهدی گفت:

    اقای علوی به عنوان یک ورزشکار ضمن سلام ازتون خواهش میکنم براعصاب خودتون مسلط بوده وبیان فرمائید جنابعالی برای ورزش استان چه کاریا کارهایی انجام داده اید یا به کدام مسئول استانی ویا کشوری مراجعه وبرای ورزش استان دلسوزی کرده اید. شما باید بعنوان مدیراستانی حرف از مشکلات ورزشی استان بزنید و برای رفع مشکلات پیشنهاد داده وپیگیری مستمرنمائید.بفرمائید چکارکرده اید که اینطورحق به جانب صحبت میکنید ومیخواهید فرمانداری شجاع وکاردان مثل دکتر کناری را مورد سوال قراردهید.ایا فکرمیکنید دراین اندازه وجایگاه هستید؟!!!

  9. ناشناس گفت:

    کاش ما هم یه فرماندار قوی مثل کناری داشتیم

  10. رصا گفت:

    سلام آقای علوی خدایش معلوم کجایی کجاش سیاسی کاریه خودت تا الان رفتی پیست اسکی مشکلاتش ببینی برو نگاه کن بهترین جای ایران داریم برای پیست اما حیف از بی امکاناتی بعد آقای فرماندار حرف دل همه رو زد که به پیست مراجعه می کنن فقط در تعجبم که شما دنبال چه می گردید

  11. داریوش گفت:

    جناب اقای علوی ی کم ارومتر با اینکه هیچ برخوردی با اقای کناری نداشتم ولی شناخت خوبی از شما و ورزش اسکی و پیست دارم جامعه ورزشی استان خوووووب میدونن ک عامل بدبختی ورزش استان شخص شمایین.

  12. ناشناس گفت:

    اقای علوی با این فرا فکنی از مسئولیت خود فرار می کنه جای تاسفه استانی با این همه افراد نخبه ایشان مدیر کل ورزش و جوانانشه غروب سری به داخل شهر بزنید وبه بیکاری جوانان غبطه بخورید

  13. ناشناس گفت:

    درودبردکترکناری قاطع

  14. خان بابا گفت:

    توی استان ما ورزش تعطیل است آقای مدیر

دیدگاه شما