چاپ این برگه

تاجگردون سند تایید صلاحیتش را رو کرد/+عکس

سرانجام و پس از کش و قوسهای فراوان نماینده مردم شهرستان های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامی خود خبر تایید صلاحیت خود را اعلام کرد .

به گزارش بویرنیوز ، غلامرضا تاجگردون در صفحه شخص خود نوشت:

بسمه‌تعالی چرا نامه تأیید صلاحیت خودم را منتشر نکردم؟ انتشار نامه تأیید صلاحیت را نوعی ذوق‌زدگی می‌دانستم و اینکه گویا مگر قرار بود تأیید نشوم که ضرورت به انتشار آن است!

ولی وقتی دیدم دیگر عزیزان کاندیدا منتشر کردند، به دلایل زیر منتشر می‌کنم: – اولاً بنده رد صلاحیت نشده بودم بلکه همان‌طور که سخنگوی محترم شورای نگهبان فرمودند، تأییدیه هیئت نظارت برای چند نفر با تأخیر اعلام شد که هیچ مشکل قانونی ندارد. –

وقتی‌که با این تأخیر مواجه شدم، برخی از رقبای عزیز فرمودند ما مایل به تأیید همگان هستیم و انتخابات بدون تاجگردون لطفی ندارد و کاش ایشان تأیید شود و…

– بعد از اعلام تأییدیه این‌جانب و اعلام شفاهی آن توسط فرماندار محترم (مصاحبه)، دوستان وظیفه و رسالت خود را بر آن دیدند که کتبی، شفاهی، کلامی و رسانه‌ای شورای محترم نگهبان را مورد آماج توهین قرار دهند و آنان را متهم به معامله، تطمیع و از این جنس حرف‌ها نمودند!

درصورتی‌که در فاصله این چندروز، مشتاقانه تمایل به تأیید این‌جانب داشتند! -ای‌کاش هیئت محترم نظارت شهرستان، استان و مرکز با این نوع بی‌اخلاقی‌ها برخورد جدی کنند و به نظر من که کوچک‌ترین اطلاعات نسبت به شرایط انتخابات دارم چنین اقداماتی می‌بایست منجر به یک برخورد جدی شود.

– و البته گمان کردم شاید دوستان عزیز تأییدیه دیگری دارند که من ندارم و وقتی منتشر کردند دیدم همان نامه‌ای که من دارم آنان هم دارند و اینک در جهت تنویر افکار و اطلاع عموم متن نامه خودم را منتشر می‌کنم.

امیدوارم مردم شریف، آن رفتار ناپسند دیگران را به دیگر بداخلاقی‌های گذشته آنان اضافه کنند. اگرچه همان‌طور که در سخنرانی اخیر(در لیشتر) بیان کردم همه بداخلاقی‌های گذشته تاکنون را می‌بخشم.

– در پایان بازهم دوستان و موکلین خود را به آرامش و دوری جستن از هرگونه اقدام احساسی توصیه می‌کنم و همچنین مجدد عرض می‌کنم که هوشیار باشید تا نتوانند در تصمیم بزرگی که باهم گرفته‌ایم خللی ایجاد کنند.