سه شنبه 24 دی 1398 - 22:39

واکنش کاربران فضای مجازی به رد صلاحیت دکتر وکیلی/بهت عجیب از یک تصمیم!

محمد علی وکیلی؛ عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و مدیرمسئول روزنامه ابتکار که برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس نام نویسی کرده بود، توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شد.

به گزارش بویرنیوز، محمد علی وکیلی از نمایندگان فعال مجلس به شمار می رود، او با مواضع انقلابی همواره مدافع حقوق عامه مردم بود.

«تکیه گاه قوم لُر در مجلس» عنوانی است که این روزها در مورد وکیلی زیاد به کار می‌رود به عقیده مردم حمایت ها و همکاری دکتر وکیلی با‌ زاگرس نشینان او را به منجی این قوم تبدیل کرده بود.

زاگرس نشینان می‌گویند وکیلی فرزند پر افتخار همه آنهاست، به عقیده مردم حمایت های گسترده وکیلی از فرزندان شایسته و توانمند استان های لر نشین بود که موجب به کارگیری بسیاری از نخبه های استان های زاگرس نشین شده است.

در مدت حضورش در مجلس هر جایی از کشور، مردم نیاز به کمک داشتند او حاضر بود، از حضورش در سیل و زلزله های سال گذشته در استان های جنوبی میتوان به نمونه عینی خیلی خوب این ماجرا نام برد.

به عقیده مخاطبان او مواضعش انقلابی و در جهت استحکام وحدت داخلی بوده و از طرفی حضور او در جبهه‌های حق علیه باطل و مضاف بر آن داشتن خانواده ای ایثارگر، وکیلی را مستحق وکالت مردم کرده است.

بسیاری از مخاطبان رد صلاحیت وکیلی را مسأله ای بهت آور برای زاگرس نشینان دانستند، به عقیده آنها مهم ترین امید بخش زیادی از مردم ایران با این تصمیم دچار مخاطره شده است.

مخاطبان می‌گویند برای حمایت از این نماینده تا آخر ایستاده اند، آنها اظهار داشتند «با رعایت نص صریح قانون و با ملاحظه شرایط، به دنبال عبور وکیلی از فیلتر شورای نگهبان خواهند بود.»

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=315931
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما