دوشنبه 23 دی 1398 - 13:05

توضیحات پلیس در مورد حادثه قتل در دانشگاه‌ امام صادق تهران

رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس، از دستگیری عامل قتل در دانشگاه امام صادق (ع) خبر داد.

بويرنيوز– سرهنگ ضرغام آذین رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در گفتگو با مهر، اظهار کرد: یکشنبه شب افرادی که در همسایگی دانشگاه امام صادق (ع) زندگی می‌کردند با مرکز فوریت‌های پلیس (۱۱۰) تماس می‌گیرند و قتلی را گزارش می‌کنند.

وی افزود: بعد از این تماس، تیم عملیات کلانتری ۱۳۴ در محل حاضر می‌شود و تحقیقات آغاز می‌شود و مشخص می‌شود که درگیری بین دو تن از کارمندان این دانشگاه بوده است.

رئیس کلانتری ۱۳۴ گفت: طی یک عملیات پلیسی، متهم در خیابان خوردین دستگیر می‌شود و به قتل اقرار می‌کند و علت قتل را هم اختلاف مالی و کاری عنوان می‌کند.

وی گفت: قاتل که فردی ۴۴ ساله است می‌گوید که من نگهبان دانشگاه امام صادق بودم و مقتول که فردی ۴۷ ساله است مدیر عمومی و مسئول تدارکات دانشگاه امام صادق بوده است که از مدت‌ها قبل با هم اختلاف مالی و کاری داشتیم.

سرهنگ آذین تصریح کرد: این متهم در بخش دیگری از اظهاراتش عنوان می‌کند که امشب هنگامی که مسئول تدارکات (مقتول) محل را ترک کرده و قصد رفتن به خانه را داشته است درگیری بین ما پیش می‌آید و با یک میلگرد به سر او ضربه وارد کردم که این ضربه موج کشته شدن و جان باختن او می‌شود.

رئیس کلانتری ۱۳۴ افزود: با توجه به اقرار متهم، پرونده در اختیار مرجع قضائی برای رسیدگی بیشتر قرار گرفت.

توضیحات تکمیلی پلیس در مورد حادثه قتل

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری پایتخت اعلام کرد که درگیری شب گذشته در یکی از دانشگاه‌های پایتخت که منجر به قتل شده بود در خارج از محوطه این دانشگاه بوده است.

به گزارش مهر، مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری پایتخت در مورد اعلام جزئیاتی حادثه شب گذشته در یکی از دانشگاه‌های پایتخت گفت: این حادثه که منجر به قتل هم شده بود در خارج از محوطه دانشگاهی بین دو کارمند این دانشگاه رخ داده است و درگیری داخل محیط دانشگاه نبوده است.

بر اساس این گزارش، شب گذشته درگیری بین دو کارمند دانشگاه امام صادق رخ داده بود که علت این درگیری هم اختلافات مالی بود، قاتل به وسیله میلگرد ضربه‌ای به مقتول وارد می‌کند که این ضربه منجر به قتل او می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=315911
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما