جمعه 20 دی 1398 - 17:38

وکیلی: حقیقت کشته شدن نظامیان آمریکا تا ابد پنهان نخواهد ماند

نماینده اصلاح‌طلب مجلس گفت که آمریکا ممکن است چند صباحی جنازه‌‌های تلفات خود در جریان حمله موشکی سپاه را در جایی فریز کنند، اما خانواده آنها جویای فرزندانشان می‌شوند و تا ابد پنهان نمی‌ماند.

به گزارش بویرنیوز، دکتر محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس،‌ درباره عقب‌نشینی بزرگ ترامپ از تهدیدات قبلی‌اش اظهار داشت: ترامپ نشان داد که مرد میدان رزم و بزم نیست.

وی افزود: ترامپ در ترور شهید سلیمانی نشان داد که مرد اقدامات ناجوانمردانه نیست.

عضو هیات رئیسه مجلس ادامه داد: ترامپ در برخورد با اقدام مستقیم و رسمی جمهوری اسلامی نشان داد که به هیچ‌وجه مرد مبارزه مستقیم نیست. البته کسی که تعادل روانی ندارد ممکن است در لحظه تصمیم احساسی بگیرد، اما احتمالا مشاورین، عواقب واکنش به اقدام جمهوری اسلامی را به او یادآور شدند که تلاش کرد موضوع حمله جمهوری اسلامی به پایگاه‌های نظامی آمریکا را بی‌اهمیت جلوه دهد.

وکیلی یادآور شد: تردیدی نداشته باشید که اگر ترامپ از عواقب حمله خود نمی‌ترسید، حتما به وعده‌ای که داده بود عمل می‌کرد.

*ترامپ فهمید جمهوری اسلامی در دفاع از هیمنه خود با کسی شوخی ندارد

وی افزود: ترامپ فهمید که جمهوری اسلامی در دفاع از هیمنه خود با کسی شوخی ندارد و اگر وعده می‌دهد که اقدام متقابل انجام می‌دهیم، این وعده تخلف‌بردار نیست،‌ به همین جهت عقب‌نشینی ترامپ از سر خیرخواهی یا انسان‌دوستی و صلح‌طلبی نیست، بلکه این عقب‌نشینی از سر ترس و اطلاع از عواقب اقدام مجدد است.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آمریکایی‌ها ناتوانی سپر دفاعی خود را در مقابل توان موشکی ایران فهمیدند و هم توان قدرت تخریبی موشک‌‌های ایران را متوجه شدند و همچنین فهمیدند اگر قرار باشد دست از پا خطا کنند، دوستی به نام اسرائیل دیگر در جغرافیای جهان نخواهند داشت.

وی در همین رابطه اضافه کرد: به همین جهت مجبور شدند که صورت مسئله را به گونه‌ای وانمود کنند که آن را تخفیف و تقلیل دهند به اینکه چند موشک به پایگاه‌شان خورده است، اما نمی‌دانند که فضای افکار عمومی غلوها و بلوف‌های آنان را فراموش نمی‌کند که اینها همواره می‌گفتند پرنده نمی‌تواند به حریم آسمان دفاعی آمریکا بپرد. اینها همواره بلوف می‌زدند که امکان ندارد گنجشکی از کنار سپر دفاعی آمریکا پر بزند، اما دیدند که موشک‌های ایران چگونه توانست از آسمان دفاعی اینها عبور کند و به قلب استحکامات نظامی آنها اصابت کند.

*مردم میزان خسارات انسانی و نظامی به آمریکا را مطلع‌می‌شوند

وی در ادامه سخنانش اظهار داشت: به مرور زمان مردم میزان خسارات انسانی و غیرانسانی که به توان دفاعی و نظامی آمریکا وارد شده را مطلع خواهند شد تا معلوم شود که چقدر پوشالی بوده و چقدر ادعاهای اینها گزاف بوده و حتی چقدر توان‌شان واقعی هست یا نه و در نقطه اراده چقدر بدون رودربایستی و مصمم هستیم.

وی در ادامه با اشاره به ادعای عدم تلفات سربازان آمریکایی در اقدام اخیر جمهوری اسلامی تصریح کرد: به هر حال آنهایی که در این حادثه کشته یا زخمی شدند خانواده دارند. آمریکایی‌ها ممکن است چند صباحی این جنازه‌ها را در جایی فریز کنند و یا مجروحین را در اسرائیل و بیمارستان‌های زیرزمینی و یا جایی مداوا کنند تا به اطلاع کسی نرسد، اما به هر حال خانواده این مصدومین و کشته‌شدگان درنهایت جویای فرزندانشان خواهند شد و این حقیقت تا ابد کتمان نخواهد ماند.

وکیلی افزود: حتما روزی ـ که ان‌شاءالله طولانی هم نخواهد بود ـ اصل این حقیقت بیرون خواهد آمد و رسانه‌های آزاد حتماً اطلاع‌رسانی خواهند کرد و انتشار خواهند داد.

عضو فراکسیون امید مجلس همچنین بیان کرد: حتماً دوستان این نظامی‌ها مشاهدات خود را در آینده نزدیک با رسانه‌ها در میان خواهند گذاشت.

وی بر همین اساس اضافه کرد: آنچه که مهم بوده این است که این موشک‌ها توهم نبوده و یک واقعیت است و پادگان نظامی عین‌الاسد که مورد هدف قرار گرفت یک واقعیت بوده است، آن هم بزرگ‌ترین پادگان آمریکایی‌ها، به هر حال این واقعیتی است که قابل کتمان نیست، اما اینکه دامنه تخریب و خسارات را اینها بتوانند چند صباحی تا سرکوب کتمان کنند به نظر من از اصل حقیقت چیزی نمی‌کاهد.

*اگر آمریکایی‌ها راست می‌گفتند باید رسانه‌ها را مطلع می‌کردند

وکیلی اظهار داشت: اگر آمریکایی‌ها راست می‌گفتند، باید همان روز اصابت موشک‌ها اجازه می‌دادند خبرنگاران از پادگان بازدید می‌کردند و عراقی‌هایی که حضور داشتند ارتباط پیدا می‌کردند، لذا بستن همه راه‌های ارتباطی و فضای رسانه‌ای، خود، بزرگترین دلیل بر این است که یک دروغ بزرگ گفته شده که برای کتمان آن دروغ بزرگ و برملا نکردن آن مجبور هستند که مسیرهای آگاهی و اطلاع مردم را ببندند و این خود دلیل مهمی بر این دروغ بزرگ است.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=315768
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما