دوشنبه 16 دی 1398 - 18:13

کیفر خواست برای یکی از مدیران متهم به استخدام‌ بدون ضابطه‌ صادر شد

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از صدور کیفر خواست برای یکی مدیران متهم به استخدام بدون ضابطه خبر داد و گفت: پرونده این متهم به دادگاه می‌رود.

به گزارش بویرنیوز، حسن نگین‌تاجی صبح امروز در نشست با اعضای بسیج رسانه با موضوع بررسی راهکارهای مطالبه‌گری صحیح اظهار داشت: نخستین کیفر خواست برای یکی از مدیران متهم به استخدام بدون ضابطه در استان صادر شده و بعد از رفتن پرونده در دادگاه و بررسی، تصمیم قانونی اتخاذ می‌شود.

وی با اشاره به به‌کارکیری‌های فله‌ای و بدون ضابطه در بیمارستان شهید جلیل یاسوج ادامه داد: از بیش از 100 نفر افراد به‌کار گرفته شده 20 تا 30 نفر وضعیت مالی خوبی نداشتند که البته تنها این افراد فقیر کهگیلویه و بویراحمد نبوده‌اند.

نگین‌تاجی با تاکید بر اینکه در نشست شورای تامین موافق برگزاری آزمون به صورت عمومی برای هرگونه به‌کارگیری بوده‌ایم، ابراز کرد: با مدیران متخلف در زمینه بکارگیری نیروها در بدنه ادارات برخورد می‌کنیم.

وی با اشاره به تدوین سند تحول قضایی  ادامه داد: در این راستا بعد از تقدیم این سند خدمت حضرت آقا، ایشان توصیه‌هایی 8گانه داشته‌اند که انتظار می‌رود تمامی قضات دادگستری این توصیه‌ها را مطالعه و اولویت قرار دهند.

نگین تاجی بیان کرد: حقوق عامه از جمله مسائل مختلف شامل صیانت از منابع آب، اراضی ملی، بهداشت عمومی، حریم و بستر رودخانه‌ها و مراتع به جد در دستور کار بوده و در این زمینه قاطعانه و بدون ملاحضه ورود می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از رفع تصرف 52 هکتار اراضی تصرف شده در بستر رودخانه بشار خبر داد و گفت: بازدیدهای سرزده از دادسراها و دادگاه‌ها را به صورت مستمر انجام می‌دهیم زیرا معتقد به اصلاح و رفع مشکلات و ارائه خدمات مناسب به مردم هستیم.

نگین تاجی با بیان اینکه آرای قضات ماهیانه آسیب شناسی می‌شود، خاطرنشان کرد: در سه ماهه اخیر میزان پرونده‌های مسن 40 درصد کاهش یافته است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=315623
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمد سرافراز گفت:

    واقعا چرا اسم این مدیران گفته نمی شود تا ذهنیت به سمت و سوی سایر مدیران نرود؟

    سوال دوم هم این است که چرا اجازه می دهند این مدیر به فعالیت خود همچنان ادامه دهد؟

  2. ناشناس گفت:

    ضمنابرنامه وبودجه یادتون نره،سراتاسرتخلف است

  3. پاتاوه گفت:

    دیواری کوتاه ترازاین بنده خداپیدانکردند.اینقدطی این سالهابی ضابطه وباپارتی و…رفتندسرکار که این توش گم میشه…🤔

  4. امور عشایر گفت:

    اقای نگینتاجی سلام ودرود.عدالت هم در برخوردها حرف اول را میزند.با امور عشایر، شرکت برق،دانشگاه یاسوج،جهادکشاورزی،مدیران نماینده وجان برکفان وی چه برخوردی میشود؟

دیدگاه شما