یکشنبه 15 دی 1398 - 14:16

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، سید حشمت الله صمیمی دوست به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش بویرنیوز، در این حکم آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای سید حشمت الله صمیمی دوست

سلام علیکم

بنا به پیشنهاد استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد و با توجه به تایید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور ، به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب می شوید.

امید است، ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهاد ها ، سازمانها و دستگاه های کشوری و لشکری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و زرارت متبوع و نیز خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظله العالی» از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=315575
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ع مردانی گفت:

    جناب صمیمی مدیری است مدبر ، انسانی کارآمد و دلسوز که با تلفیقی از علم و تجربه توام با تلاش و پشتکار به حول قوه الهی منشاء خدمات ماندگاری در این خطه محروم خواهند شد .

  2. رزاقی گفت:

    تبریک به برادر عزیزم جناب آقای مهندس صمیمی عزیز که شایستگی این مقام را داشتن

  3. داریوش گفت:

    برادر صمیمی تبریک عرض میکنم

  4. فرجي گفت:

    دايي جان انتصاب شايسته جنابعالي را تبريك عرض ميكنم باشد تا سير صعودي تا وزارت

  5. نجفي گفت:

    ضمن تبريك وارزوي توفيق براي جنابعالي و انتصاب شايسته

  6. ناشناس گفت:

    درود بر سید خستگی ناپذیر

  7. M-m-si گفت:

    عرض تبریک و تهنیت دارم خدمت مهندس صمیمی عزیز ؛مدیر مدبر و پرتلاش و سخت کوش ؛آرزوی توفیق و سربلندی و موفقیت برای شما برادر ارزشی از خداوند منان خواهانیم

دیدگاه شما