یکشنبه 15 دی 1398 - 8:42

اعلام دستگاه‌های ضعیف و پرتلاش کهگیلویه و بویراحمد در وصول درآمدها

چند دستگاه در کهگیلویه و بویراحمد همکاری کمی در وصول درآمدها داشته اند هر چند که پیش‌بینی درآمدهای آنها امسال هم بیشتر بوده و سازمان برنامه و بودجه کشور پیش‌بینی تحقق درآمدهای آنها را افزایش داده است.

به گزارش بویرنیوز،  شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی به ریاست حسین کلانتری استاندار برای بررسی چند دستورالعمل برگزار شد که یکی از موارد در خصوص اعلام درآمدهای استان در سال جاری و در 9 ماهه اخیر بود.

در این نشست غضنفر آرام مدیرکل امور اقتصادی دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: درآمد پیش بینی شده و مصوب استان برای سال جاری 362 میلیارد تومان است و این درآمد برای سال 99 نیز به میزان 553 میلیارد تومان است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: میزان وصولی درآمدهای پیش بینی شده و مصوب استان در 9 ماهه امسال تاکنون 316 میلیارد تومان بوده است.

وی به درصد تحقق درآمدها نسبت به مصوب اشاره کرد و گفت: درصد تحقق نسبت به مصوب درآمدهای استان 116 درصد بوده است.

وی به عملکرد خوب و ضعیف برخی دستگاه‌ها در تحقق درآمدها اشاره کرد و گفت: چند دستگاه همکاری کمی در وصول درآمدها داشته اند هر چند که پیش‌بینی درآمدهای آن ها امسال هم بیشتر بوده و سازمان برنامه و بودجه کشور پیش‌بینی تحقق درآمدهای آنها را افزایش داده است.

این مسوول با بیان این که در ستاد درآمدها تاکنون چندین جلسه داشته ایم افزود: درصد تحقق درآمدهای ما تاکنون خیلی خوب بوده و درآمد مالیاتی تاکنون 124 درصد محقق شده است.

وی به عملکرد برخی دستگاه ها اشاره کرد و گفت: درآمدهای نیروی انتظامی خوب بوده و پزشکی قانونی 86 درصد وصولی داشته و میزان وصولی ثبت اسناد 239 درصد بوده و انتظار داریم آن هایی که عملکرد خوبی  در تحقق درآمدها داشته اند تشویق شوند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ادامه داد: دستگاه‌هایی مثل گردشگری و محیط زیست باید تلاش بیشتری داشته باشند چرا که در تاریخ 20 بهمن مازاد درآمد را محاسبه می کنند و علاوه بر درآمدهای پیش‌بینی شده باید مازاد درآمدها را هم محقق کرده باشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=315534
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما