چاپ این برگه

خاطره یک ماه پیش از سردار سلیمانی/ خواسته همرزم یاسوجی حاج قاسم از مردم

همرزم یاسوجی حاج قاسم از مردم خواست تا دعایی ویژه برای او کنند.

به گزارش بویرنیوز، سردار عوض شهابی‌فر در مراسمی که به یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله شهر یاسوج برگزار شد شهادت این سردار  را مصیبتی عظیم دانست و گفت: خدا به ما توفیق داد بعد از جنگ تحمیلی چند سالی از وجود این شخصیت بزرگوار بهره بردیم. شهید سلیمانی در دل همه از کوچک تا پیرزن و پیرمرد جای داشت.

همرزم شهید قاسم سلیمانی عنوان کرد: این شهید والا مقام به دنبال امنیت برای همه بود ۴۰ سال عمر خود را در جنگ دفاع مقدس، مبارزه با اشرار در شرق کشور بود و چند سالی از فرماندهی ایشان در سپاه قدس نگذشته که اوضاع منطقه ناآرام شد.

وی بیان کرد: سپهبد سلیمانی به عنوان فرمانده قدس و مبارزه با داعش و جنگ هشت ساله دفاع مقدس؛ عزیز ملت نشد بلکه جهاد اکبر ایشان باعث شد مردم در هر کوهی و خانه و شهر و بیابانی در روز شهادت او بر سر و سینه زنند و کسی نیست که در فراق این سردار اشکی جاری نکرده باشد و اگر کسی اشکی جاری نکرد بویی از اسلام نبرده است.

سردار شهابی‌فر با بیان اینکه سردار سلیمانی کاری به حزب و جناح نداشت، گفت: وقتی نام  حاج قاسم بر سر زبان‌ها می‌افتاد همه نیروهای جبهه مقاومت جان تازه‌ای می‌گرفتند.

شهابی‌فر بیان کرد: سردار سلیمانی در این مدت و جنگ هشت ساله هیچ گاه حق ماموریت نگرفتند در حالی که وضع مالی مناسبی هم نداشت.

وی در خصوص شخصیت ابومهدی المهندس گفت: شهید مهندس فرزند رشید و شجاع اسلام مسلط به زبان فارسی بود و یکی از مخلص‌ترین چهره‌های انقلاب بود. آمریکایی‌ها سالیان طولانی به دنبال این سرباز اسلام بودند تا او را از بین ببرد.

همرزم شهید قاسم سلیمانی بیان کرد: جبهه مقاومت به یاری حاج قاسم قدرت گرفت و هزاران بار متاسفم که بعضی آقایان به اصلاح روشنفکر اما کور دل نمی‌بینند آمریکا ۴۰ سال از عمر انقلاب همه چیز ما را به باد داده چرا بیدار نمی‌شوند ما می‌رویم شب و روز زیربار گلوله‌ها دشمن که شما راحت باشید درس بخوانید و مدرک بگیرید.

وی خطاب به مردم گفت: شکرگذار این امنیت باشید امنیتی که با خون شهدانی چون قاسم سلیمانی به دست آمده است.

شهابی‌فر به بیان خاطره‌ای از این شهید بزرگوار پرداخت و گفت: یک ماه پیش رفتم سپاه قدس که خدمت این بزرگوار برسم وقتی که رفتم ایشان صورت گذاشته بود بر روی تمثال یک شهید و گریه می‌کرد‌.

شهابی‌فر عنوان کرد: سلیمانی یک روز باید می‌رفت اما اگر مرگ ایشان چیزی به غیر از شهادت بود در حقش ظلم شده بود. راه حاج قاسم ادامه دارد رویش‌های خون حاج قاسم شمایی هستند که در دانشگاه و حوزه علمیه و ….. هستید.

همرزم شهید سلیمانی در پایان خطاب به مردم خاطرنشان کرد: شما را به خون حاج قاسم قسم دعا کنید تا من به زودی زود با شهادت به حاج قاسم بپیوندم.