شنبه 14 دی 1398 - 15:59

اختلاف نظر استاندار و بازرسی در خصوص طرح‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

در نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد موضوعاتی مطرح شد از جمله در مورد برخی طرح های گردشگری بود که استاندار و بازرسی با هم اختلاف نظر داشتند.

به گزارش بویرنیوز، عصر امروز نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار در چند دستور کار برگزار شد.

در این نشست یکی از موضوعات در خصوص طرح جامع گردشگری و مشکلات مربوط به این حوزه در استان بود که مدیرکل بازرسی استان لب به انتقاد گشود و گفت: بسیاری از زمین های کشاورزی استان به نام گردشگری تغییر کاربری داده شده و به نام گردشگری تسهیلاتی گرفته شده در حالی که تنها یک کپر در آن برپا شده و هیچ فضای گردشگری ایجاد نشده است.

وی گفت: این در حالی است که در برنامه توسعه باید در استان افزایش تولید داشته باشیم که با واگذاری زمین ها به نام گردشگری نه تنها افزایش تولیدی نخواهیم داشت بلکه زمین ها هم واگذار میشود و فضایی هم ایجاد نمی شود و مصداق آن هم مسافرانی هستند که به استان می آیند و جایگاهی برای استراحت ندارند.

در ادامه استاندار که گویی با این اظهار نظر مدیرکل بازرسی چندان موافق نبود اظهار کرد: اگر چنین کاری شده در گذشته بوده و مربوط به امروز نیست پس اگر بازرسی می خواست برخوردی کند باید در همان دوره که تخلف شده بود برخورد می کرد.

وی خطاب به مدیرکل بازرسی گفت: از شما می خواهم که چند طرحی را که ادعا می کنید تنها در حد یک کپر است به من نشان دهید.

در ادامه مدیرکل بازرسی استان گفت: حرف ما این است که چرا باید 20 میلیارد تومان به برخی بدهیم و کاری انجام نشود.

استاندار هم گفت: نباید کاری کنیم که مدیران قدرت کار کردن را نداشته باشند./فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=315506
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما