چاپ این برگه

هدایت‌خواه: آقای «منتظریان» کاندیدای اصولگرایان بویراحمد و دنا است

نشست شورای هماهنگی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مسجد امام علی (ع) یاسوج برگزار شد. در این نشست ستار هدایت خواه ابتدا به ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی پرداخت و نکاتی را در باره دشمنان این مرز و بوم بیان کرد. او در ادامه به معرفی نادر منتظریان به عنوان گزینه نهایی اصولگرایان پرداخت.

بویرنیوز؛ نشست شورای هماهنگی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی عصر امروز (جمعه 13 دی ماه 98) در مسجد امام علی (ع) یاسوج برگزار شد. در این نشست ستار هدایت خواه ابتدا به ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی پرداخت و نکاتی را درباره دشمنان این مرز و بوم بیان کرد. او در ادامه به معرفی نادر منتظریان به عنوان گزینه نهایی اصولگرایان پرداخت.

بخشی از صحبت‌های ستار هدایت خواه رئیس شورای هماهنگی ائتلاف انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

*باید تلاش کنیم کسانی را در انتخابات مجلس انتخاب کنیم که روحیه ایثارگری و شهادت داشته باشند. و معتقد به راه شهید سلیمانی باشند.

*انتخابات قومی، طایفه‌ای وجناجی و باندی امروز دیگر مطرود است.

*مجلسی را باید تشکیل دهیم که صحنه را ببیند. مجلسی که تصمیم گیریشان در سرنوشت مردم کشمیر تاثیر بگذارد و مجلسی که درد مردم نیجریه و یمن را بداند.

*نه مجلسی که وابسته به جریانی باشد که به رهبر انقلاب اسلامی نامه می نویسد و می خواهند که در مقابل شیطان بزرگ کوتاه بیاید.

* مجلسی می‌خواهیم که به فکر معیشت مردم باشند نه به فکر باند، خانواده و وابستگان خودشان باشند.

*شکل گیری ائتلافی به نام نیروهای انقلاب اسلامی به این منظور بوده است که ما مجلس انقلابی تشکیل دهیم.

*ما از همه ساز و کارها و ابزاری که به انسجام حداکثری منجر شود، استفاده کردیم.

* ما بر اساس ساز و کار شورای هماهنگی ائتلاف نیروهای انقلاب راه را برای ثبت نام 5 کاندیدا باز کردیم. اما پیشنهاد دادیم که برای انتخاب گزینه نهایی نظرسنجی راه بیندازیم. اما با نظر هر 5 نفر کاندیدا که هر 5 نفر امضاء کردند. کمیته 11 نفره را تشکیل دادند. و جلساتی تشکیل داده شد و حرف هر 5 نفر کاندیدا شنیده شد. نهایتاً بر اساس نظر نهایی این کمیته آقای نادر منتظریان به عنوان گزینه نهایی انتخاب شدند.

*به قول آقای عسکری، کاندیداتوری حق نیست، بلکه یک وظیفه است و اگر بر دوش هر کسی گذاشته شود، بار و تکلیف بر دوش فرد دیگری برداشته می شود.
* هدایت خواه پیام شکرالله امامی را خواند و گفت: آقای امامی هم نظر شورای هماهنگی ائتلاف انقلاب اسلامی را پذیرفتند.

*امیدوارم سایر دوستان هم به نظر شورای هماهنگی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تمکین کنند و برگردند.

* امیدوارم با تشکیل یک مجلس انقلاب، جهش انقلاب را چند برابر کنیم. شاید از برکات خون پاک عده‌ای از خواب غفلت بیدار شوند. و چاره اندیشی کنند و این راه، پرفروغ تر ادامه پیدا کند.

*جریانی که می‌خواهد کشوری بسازد که امید مردم و مستضعفین باشد.