جمعه 13 دی 1398 - 13:33

پیام تسلیت مسئولان در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی

پیام تسلیت دکتر خداداد غریب پور معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو

متن پیام بدین شرح است:

شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی همه ملت ایران و مسلمانان جهان را در بهت و اندوه فرو برد.
سردار پر افتخار اسلام که همه عمر با برکت خود را در شرایط سخت برای دفاع از ملت ایران و مردم مظلوم گرفتار از تروریسم گذراند؛ مزد خود را که شهادت بود گرفت.
بدون شک اقدامات ارزشمند سردار سپهبد والا مقام برای ابد در تاریخ ماندگار خواهد شد و برای همیشه قهرمان پرافتخار ملت ایران خواهد بود.

ضمن تسلیت برای فقدان سردار رشید اسلام به همه مسلمانان جهان ، رهبر معظم انقلاب و خانواده با عزت آن شهید، تداوم این روحیه و راه پربرکتش را از خداوند متعال مسئلت دارم.


پیام تسلیت دکتر وکیلی عضو هیات رئیسه مجلس در پی شهادت سردار سلیمانی:

♦من‌‌‎ المومنین رجال‎ صدقوا ما عاهدوا الله‌‌‎ علیه فمنهم‌‎ من قضی‎ نحبه و منهم من‎ ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

🔹حادثه‌‌‎ تلخ‎ و ناگوار شهادت‌‎ سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی ( ره ) که از سربازان فداکار و خدوم‌‎ اسلام و میهن اسلامی‎ بودند، موجب‎ تاثر و تاسف‎ شدید گردید.

🔹خسارتی که برای اسلام و ایران بسیار سنگین است و
ایران گوهری تکرار نشدنی و وجهی گران از دیپلماسی را از دست داده است.

🔹اینجانب ضایعه‌‌‎ فقدان‌‌‌‎ این فرمانده فداکار را به حضرت ولی‎ عصر (عج‎ ) فرمانده معظم‎ کل‎ قوا، دلاورمردان‌‎ سپاه‌‎ پاسداران انقلاب‎ اسلامی‎ و همه نیروهای‎ مسلح، خانواده‎ معظم‌‎ شهدا و ملت‌‎ شریف‎ و عزیز ایران‎ خاصه بیت معظم و معزز آن قهرمان نستوه تسلیت می‎ گویم.

🔹آنچه‌‌‌‎ که می‎ تواند این‎ حادثه را قابل‌‎ تحمل کند کارنامه سراسر ایثار و فداکاری‎ این مجاهد فی سبیل الله است‌‎ که‌‎ نقطه درخشان تاریخ‎ کشور ماست.

♦یاد آن شهید عزیز بر جریده قلوب ملت ایران ثبت است.

🔹بی تردید مکتب جهانی شهید سلیمانی زایشی به پهنه خاورمیانه دارد وانتقام خون آن بزرگ مرد لرتبار توسط شاگردان مکتبش گرفته خواهدشد.

🔹این مبارز عاشق و عابد عارف، عمری را در راه اعتلای اسلام عزیز گذراند و خداوند مهربان نیز مزد تلاش چهل ساله‌شان را شهادت قرار داد.


بسم الله الرحمن الرحیم

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا.

شهادت شیرمرد میدان جهاد و مبارزه، سرباز ولایت مجاهد انقلابی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سرافراز نیروی قدس و همرزمانش را به دست کهنه دشمن ملت و انقلاب اسلامی، آمریکای جنایتکار به محضر مقام معظم رهبری، امت اسلام، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه همرزمانش در جبهه های حق علیه باطل و خانواده معززش تبریک و تسلیت عرض می کنم.
شهید سلیمانی الگویی ارزشمند و بزرگ در دفاع از ارزشهای اسلامی و مرد میدان مبارزه حق علیه باطل سرباز بی نظیر ولایت بود که حضرت احدیت مزد تلاش مستمرش را شهادت قرار داد.
استکبار بد طینت بداند خون این مجاهد فی سبیل الله و مالک اشتر زمانه باعث انسجام و اتحاد بیشتر مجاهدان منطقه علیه استکبار خواهد شد و آثار این خون های به ناحق ریخته در باروری درخت انقلاب اسلامی نمایان خواهد شد.

حسین کلانتری /استاندار


انا لله و انا الیه راجعون

شهادت هنر مردان خداست و شهید عالی‌مقام حاج قاسم سلیمانی به راستی مرد خدا بود. چهار دهه مجاهدت مردانه شهید سلیمانی در راه پاسداری از خاک ایران و سرافرازی اسلام و سال‌ها آروزی او برای شهادت در راه خدا، ایشان را سرانجام در کنار دیگر برادران شهیدش قرار داد. سردار شهید قاسم سلیمانی مرد میدان جهاد و مبارزه و مجاهد خستگی ناپذیر جبهه‌های جنگ بود. بی‌شک شهادت پاداش مجاهدت او در راه اسلام و ایران است.

سازمان نظام مهندسی استان ضمن محکوم کردن جنایت فراموش نشدنی آمریکا در به شهادت رساندن شهید سردار قاسم سلیمانی، این واقعه را به مقام معظم رهبری، خانواده محترم شهید سلیمانی و ملت بزرگ ایران تسلیت و تهنیت عرض می نماید

مهندس فردین یزدانپناه؛ رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان


بسم رب الشهداء و الصدیقین

دستان جنایتکار و خبیث دولت منحوس آمریکا، بار دیگر فرزندی از فرزندان رشید ایران و اسلام را از ما گرفت.شهید سرافراز اسلام،شهید بزرگوار،سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که عمر پربرکت و پرثمر خویش را در مسیر اعتلای نام ایران و اسلام نهاد، آسمانی شد. این ضایعه اسفناک را به محضر ولی عصر ( ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت  عرض می نمایم.بدون شک راه نورانی شهدا که امنیت و توسعه ایران عزیز حاصل آن جان فشانی هاست ادامه خواهد داشت و رسالت دانشگاهیان و فناوران در جهاد علمی سنگین تر خواهد شد.

    سید شمس الدین هاشمی  /  رییس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد 


منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

شهید والا مقام سردار #سلیمانی از شخصیت های مردمی، انقلابی و آزاده میهن عزیزمان ایران اسلامی بود که عمر با برکت خود را صرف دفاع از کیان کشور، حفظ آزادی و امنیت ایران و البته بیداری اسلامی در منطقه برای مقابله با ظلم دشمنان کرده بود.

شهادت او پایان ماجرا نیست، نهضت بیداری اسلامی و مقابله با متعرضان به منطقه و کشور بی تردید جدی تر از قبل دنبال می‌شود و این حماسه تا پیروزی نهایی محور مقاومت اسلامی ادامه خواهد داشت.

اینجانب این ضایعه اندوهبار را به مقام معظم رهبری، خانواده این شهید والامقام،همرزمان و همه ملت بزرگ و شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و برای روح بلندش علو درجات را از درگاه احدیت مسألت دارم.

فیض اله پاسره
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد


هیئت رئیسه و هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج، با صدور پیامی شهادت سردار سرافراز، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.‌

متن این پیام در ادامه می‌آید:

خبر تلخ و ناگوار شهادت سردار مجاهد و سرافراز ایران و اسلام «حاج قاسم سلیمانی» توسط دولت آمریکا، مردم شریف ایران و همه دوستداران مجاهدت و رهایی مستضعفان جهان را داغدار کرده است.‌

ضایعه شهادت این سردار رشید اسلام را به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مردم ایران و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال برای روان پاک و مطهر او علو درجات و برای بازماندگان معزز و همه هم‌رزمان و همراهان او از درگاه حضرت حق صبر جمیل و اجر جزیل و ادامه ‌راه او را مسألت می‌نماییم.‌

هیئت رئیسه و هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج


مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل میراث  فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، شهادت فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست تروریست‌‌های بین‌‌المللی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد،متن پیام مجید صفائی بدین شرح است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.

سردار قاسم سلیمانی مجاهد و فرمانده بزرگ جهان اسلام بود.

اینجانب عروج ملکوتی این سردار رشید اسلام را که در دفاع از اسلام و مظلومین جان خود را نثار نمود به محضر امام عصر (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، خانواده معظم شهدا و بازماندگان مکرم،  و مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد  تسلیت عرض می کنم و علو درجات این شهید والامقام را از درگاه الهی مسئلت دارم.

مجید صفائی، مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد

انالله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿۲۳﴾

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

شهادت سردار سرافراز اسلام، فرمانده بی بدیل میدان پارسایی و رزم، سرباز شجاع ولایت، پاسدار نجیب و با وفای ایران همیشه سربلند، شهید قاسم سلیمانی را به محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مردم شهید پرور ایران اسلامی و خانواده معظم آن شهید جاودان، تبریک و تسلیت عرض می نماییم. روحش شاد، نامش جاودان و راهش پاینده باد.

دکتر مرادی مدیر کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد


پیام تسلیت رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

دکتر حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی شهادت  سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلاً

شهادت مظلومانه‌ سردار شایسته و محبوب سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده‌ شجاع سپاه قدس که سال‌ها در انتظار نوشیدن شهد شهادت بود، قلوب مسلمانان جهان را به غمی سترگ و جانکاه مبتلا نمود.

سپهبد سلیمانی از خیل سپاهیانی است که نام و یادش، چون مالک اشتر امام علی (ع) تا ابد جاودانه خواهد ماند.

شهید سلیمانی، فرمانده‌ بی نظیر جهانی است که شهادتش جهان اسلام را اندوهگین ساخت، اما خون پاک این شهید عزیز نابودی کفر جهانی امپریالیسم و صهیونیسم را در پی خواهد داشت.

اینجانب شهادت وی و همرزمانش را به مقام معظم رهبری، رزمندگان اسلام در جمهوری اسلامی ایران، عراق و سوریه و لبنان و خانواده‌های معظم شهیدان دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم و امنیت تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

امید است در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت مقام معظم رهبری (حفظ الله) بتوانیم پیروان خوبی برای مکتب پرافتخار شهادت باشیم.


بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون

با دلی آکنده از اندوه و قلبی سرشار از تاثر وتاسف،شهادت سرادر رشید سپاه اسلام و فرماندهی محترم سپاه قدس سپهبد حاج قاسم سلیمانی که پرچمدار مبارزه با تروریست و پاسدار حریم ولایت بود را به محضر حضرت ولیعصر(عج)،رهبر معظم انقلاب اسلامی و قلوب داغدار ملت شریف ایران به ویژه مردم ولایتمداراستان کهگیلیویه و بویراحمد تبریک و تسلیت عرض می نمایم،اطمینان قلبی دارم که خون این شهید فقید موجب انسجام و اتحاد ملت های منطقه و به خصوص مردم قدرشناس ایران اسلامی می شود و قطعا این عمل خبیثانه باعث زوال بیش از پیش آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی خواهد شد

سیدمحمدعلی تقوی
مدیرکل ثبت احوال استان

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=315451
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما