چهارشنبه 11 دی 1398 - 9:21

ورود يک سامانه بارشي قوي به کشور از جمعه/شدت بارش ها در نيمه جنوب غرب

بويرنيوز– کارشناس سازمان هواشناسی گفت: جمعه این هفته ( ۱۳ دی ماه ) سامانه بارشی جدیدی از غرب وارد کشور می‌شود که ابتدا مناطق غربی و سپس بیشتر کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد و بعد از آن برف و باران بیشتر نقاط کشور را در بر خواهد گرفت.

فریبا گودرزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: امروز چهارشنبه روی نوار شرقی بارش پراکنده داریم، همچنین خراسان رضوی ، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز بارش باران و برف خواهند داشت. جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان نیز بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: در غرب سواحل، دامنه های زاگرس، شمال غرب و کمی غرب بارش های پراکنده و خفیف رخ می دهد و فردا نیز همچنان نوار شرقی بارش پراکنده همراه با وزش باد خواهدداشت.

گودرزی ادامه داد: گیلان و مازندران نیز بارش باران خواهند داشت، جمعه سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می شود و بارش ها در نیمه غربی آغاز خواهد شد. شنبه و یکشنبه هفته آینده در بیشتر مناطق کشور برف و باران رخ می دهد و شدت بارش ها در جنوب کشور در استان های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر و  شمال فارس خواهد بود.

جمعه تهران بارانی است

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: آسمان تهران امروز کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود ، کمینه دمای امروز صبح تهران ۱ درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز پایتخت به ۱۱ درجه بالای صفر می رسد، از جمعه اواخر وقت بارش های پراکنده در تهران آغاز می شود ، شنبه و یکشنبه هفته آینده پایتخت بارانی خواهد بود.

گودرزی گفت: شهرکرد با دمای ۵ درجه زیر صفر و بندرعباس و بوشهر ۲۵ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=315368
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما