جمعه 6 دی 1398 - 0:01

یکی از مدیران خوشنام بویراحمد درگذشت + پیام تسليت مسئولان

یکی از مدیران شهرستان بویراحمد ساعتی پیش جان خود را از دست داد .
به گزارش بویرنیوز ، شهباز معصومی رئیس بنیاد شهید شهرستان بویراحمد ساعتی پیش به رحمت ایزدی پیوست .

مرحوم شهباز معصومی از مدیران جوان شهرستان و از اهالی رسانه بود که بر اثر سرماخوردگی چند روزی در بستر بیماری بود عصر روز پنجشنبه جان خود را از دست داد .

پيام تسليت حجت الاسلام شهيدي ؛‌ معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

خانواده محترم معصومی
سلام علیکم

درگذشت «مرحوم سید شهباز معصومی» رئیس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویراحمد که سال ها صادقانه در بنیاد خدمت نمودند و اقدامات ارزشمندی برای خانواده معزز شهدا و ایثارگران داشته اند، موجب تأثر و تألم گردید. بی تردید خدمت به خاندان معظم شهدا و ایثارگران عنایتی رحمانی است و توشه ای گرانبها برای آن مرحوم خواهد بود.
اینجانب ضمن ابراز مراتب تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم و همکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران آن استان، از پروردگار متعال برای بازماندگان شکیبایی و صبر جمیل مسألت دارم.
امید که به فضل الهی مشمول مغفرت و قرین رحمت ربوبی گردند.
سیدمحمدعلی شهیدی

پيام تسليت دکتر اسکندر يارنسب؛‌مديرکل فرهنگي و تبليغات بنياد شهيد کشور:

انا لله و انااليه راجعون
خبر بهت آور و ناگوار درگذشت دوست و همكار عزيزم سيد شهباز معصومي رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان  ياسوج موجب تالم و تأثر فراوان گرديد.خدمات صادقانه و خالصانه ،مردم داري و اخلاق حسنه ي آن مدير فعال ،جوان ،خوشنام و خادم شهدا و ايثارگران خاطرات ماندگار و باقيات صالحاتي است كه ياد و نام نيك  او را براي هميشه به يادگار خواهد گذاشت ،اين مصيبت جانكاه و جانسوز را به خانواده معزز ،همكاران ،دوستان و بستگان محترم آن سيد فقيد سعيد تسليت و تعزيت عرض مي كنم ،رحمت و مغفرت واسعه الهي و متنعم شدن از نعمت همنشيني با شهيدان را براي روح اون عزيز سفر كرده و صبر و سلامتي براي بازماندگان از در گاه الهي مسألت دارم..

روح و روانش شاد ،ياد،نام و خاطراتش جاودانه باد

يارنسب مدير كل امور فرهنگي و تبليغات بنيادشهيد و امور ايثارگران

پیام تسلیت غلام محمد زارعی بمناسبت درگذشت رئیس بنیاد شهید شهرستان بویراحمد
بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ
درگذشت انسانی فرهیخته و متدین از‌ نسل پاک و مطهر سادات جلیل القدر امام زاده علی، و مدیری شایسته و خدمتگزار ،زنده یاد سید شهباز معصومی را به علاقه مندان ، بستگان و بخصوص خانواده محترم آن مرحوم و ایل بزرگ و متدین سادات امامزاده علی صمیمانه تسلیت عرض می نمایم.
ایشان از جمله شخصیتهایی بود که همواره در راه خدمت به مردم به خصوص خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تمام عمر خود را وقف کرد تا به حق صفت خادم الشهدا زیبنده این انسان نیک نام باشد.
اینجانب ضمن تسلیت مجدد این ضایعه بزرگ، از درگاه خداوند قادر متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبائی مسئلت دارم

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=315074
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فردوس گفت:

    روحش شاد ویادش گرامی باد

  2. سعید گفت:

    خدارحمتش کنه..

  3. ناشناس گفت:

    سیدی جلیل القدر از فرزندان شایسته امام زاده علی مردی با اخلاق،مدیر،مدبرخادم خانواده ایثارگران روحش شاد یادش گرامی

دیدگاه شما