پنجشنبه 21 آذر 1398 - 18:17

چرا سفر دکتر وکیلی به بویراحمد مهم است؟

محمد علی وکیلی از نمایندگان اصلاح طلب مجلس است که در هر چهار سال حضور خود در مجلس در هیئت رئیسه حضور داشت.

به گزارش بویـرنیـوز، وکیلی از اثرگذارترین چهره های مجلس دهم به شمار می رود،  او در این دوره از مجلس در کنار نامدارانی همچون لاریجانی، مطهری ، پزشکیان و … در هیئت رئیسه مجلس حضور داشت.

او اصالتاً بویراحمدی و زاده بخش کبگیان است، برای اولین بار است یک نماینده آنهم وابسته به یک استان کوچک در هیئت رئیسه مجلس حضور پیدا میکند آنهم در هر چهار سال حضورش، که قطعاً این را باید ناشی از اثرگذاری قابل توجه سیاسی و ارتباطات گسترده او دانست.

دفاع شجاعانه از مردم

وکیلی سخنگوی روحانی در انتخابات هم بود، اما این مسئولیت هیچگاه او را از دفاع از خواست مردم و بیان مشکلات و دغدغه های آنها از دولت غافل نکرد، وکیلی چه در مجلس و چه در محافل سیاسی مدام خواسته ها و مشکلات مردمی را به دولت گوشزد میکرد.

این انتقادات شجاعانه از دولت گاهی از او را در قامت یک مخالف جدی دولت معرفی میکرد و حتی برخی اصلاح طلبان از او خرده می گرفتند، اما او اصلاح طلبی را در اصلاح مشکلات مردم می داند و اولویتش اراده جمیع مردم است.

سخنان آتشین/حضور مستمر در رسانه ملی

وکیلی از نماینده های فعال مجلس به شمار می رود، او برای موضوعات مهم همیشه ایده دارد، صحبت می کند و در صحن علنی مجلس به ارائه خواست مردم می پردازد.

وکیلی از نمایندگانی است که همیشه بعنوان کارشناس مطلع و توانمند در نشست های کارشناسی و پرسش و پاسخ رسانه ملی حضور پیدا می کند، او برای رسانه ملی یک برند است و مهم ترین برنامه های تحلیلی و کارشناسی رسانه ملی با حضور او بعنوان کارشناس سیاسی برگزار می شود.

رشد بی سابقه فرزندان توانمند کهگیلویه و بویراحمد

او نماینده تهران است و قطعاً انتظار پرداختن او به مسائل خاص کهگیلویه و بویراحمد نابجا است اما او در دوران حضورش در مجلس هیچگاه زادگاهش را از یاد نبرده است.

او رسالت نمایندگی همه مردم ایران را برای خود می بیند، در سالهای اخیر فرزندان شایسته لر از استان های زاگرس نشین فرصت های زیادی برای پیشرفت و حضور در مناصب ملی پیدا کردند، انتصاب تعداد زیادی مدیرکل در وزارتخانه ها و انتصاب چند معاون وزیر برای اولین بار است اتفاق می افتد که قطعا در این انتصابات به خوبی می توان رد پای وکیلی را جستجو کرد.

مطالبه مردم و جریانات سیاسی بویراحمد از وکیلی

مردم و فعالان سیاسی علاقه زیادی برای ثبت نام  وکیلی در یاسوج دارند و استدلال آنها این است که امروز بیش از هر زمان دیگر این منطقه به یک نماینده ملی نیاز دارد، اما او معتقد است اگر همه جریانات سیاسی به اجماع برسند او نیاوران را با زیلایی عوض کند.

به گزارش بویرنیوز، دکتر محمد علی وکیلی شنبه 23 آذر ماه 98 ساعت 18:30 عصر در سالن حکيم جرجاني دانشگاه علوم پزشکي ياسوج،‌جنب انتقال خون سخنرنی در خصوص“حکمراني مطلوب و جايگاه مجلس” دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=314555
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پرویز گفت:

    درود خدا بر دکتر وکیلی عزیز وتوانمند
    سابقه تاریخی تخریب داشته ها وعزیزان بویراحمد راهمه میدانیم لطفا اسرار برآمدن دکتر در بویراحمد نفرمایید که این عزیزان تا درغربت هستند برای ما عزیزند وقتی به وطن خود برمیگردند هزار عیب وایراد برانها خواهیم گذاشت بنظرم ایشان در همان تهران هم موثرتر خواهند بود وهم اعتبار ووزنه قوی تری برای قوم لر خواهد داشت

  2. ناشناس گفت:

    سلام شمارابه خدا این بنده خدا درمرکز کارمیکند دوست ودشمن هم معترفند ولی هرروز در رسانه های محلی شاهد حملات بی سابقه عده ای بی تقوا هستیم اگر بخواد بیاد اینجا دشمنان ازخدابیخبر غوغا برپامیکنند چون جای عده ای را تنگ میکند بزارید درتهران از هجمه غوغا سالاران درامان باشه درود بر جانباز شیمیایی وقهرمان زاگرس نشین دکتر وکیلی

  3. تابنده گفت:

    درود به ایشان

  4. ناشناس گفت:

    خدا کنه تا دیر نشده اعلام حضور کنه

  5. علیرضا م گفت:

    تنها شخصی ک تا الان پس از سید باقر از بویراحمد اسمش مطرح شده اقای وکیلی می‌باشد
    قطعا بسیار کارا و سازنده هست حضور ایشان

دیدگاه شما