پنجشنبه 21 آذر 1398 - 9:27

تمجید خاص و متفاوت رئیس مجلس از وزیر نیرو/اقدام مهم نمایندگان برای مردم از نگاه لاریجانی

اين اهتمام جدي شما عزيزان را براي آباداني ايران تبريک عرض ميکنيم.
به گزارش بویرنیوز دکتر علی لاریجانی؛ رئیس مجلس شورای اسلامی با تقدیر از اقدامات محرومیت زدایی وزارت نیرو در کشور، اظهار داشت:

تبريک عرض ميکنيم اين اهتمام جدي شما عزيزان را براي آباداني ايران، اينکه در شهر اسلام آباد اين پروژه فني نيرودگاه که آنهم با کلاس F انجام شده و از سطح تکنولوژي خوبي برخوردار است جای تقدیر دارد، بايد از وزير محترم نيرو و همکارانشان تشکر کنم.

به گزارش بویرنیوز، رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع مردم کرمانشاه در مراسم بهره برداری از طرح های صنعت آب و برق این استان گفت:

اگر چرخه اقتصادی مناسبي در کشور شکل بگيرد، شغل براي فرزندان اين کشور به وجود مي آيد، سرمايه گذاري حاصل می شود اما به دلیل اینکه موضوعات ملی و تخصصی دستخوش کشمکش های سیاسی است ،فضا براي تحقق يک فکر ملي مناسب سازي نمي شود و چرخه اقتصادی مطلوب شکل نمی گیرد،‌اين مشکل کشور است و آسيب مي زند.

رئیس قوه مقننه با تاکید بر اینکه آمار ارائه شده توسط وزیر نیرو افتخارآمیز است هم از اول انقلاب تاکنون و هم در دولت تدبير و اميد که نگاه کنيم چقدر سرمايه گذاري زيادي در اين بخش انجام شده است، اين نشان مي دهد پويايي وجود دارد، ‌مهندسين و بخش هاي اجرايي در فضايي که يأس آلود حرف زده مي شود،‌ زنده اند، تحرک وجود دارد و در بخش هاي مختلف دارد کار انجام مي شوداما فضاهاي سياسي خدمات مهندسي را پَرت مي کند.

من امیدواریم اين حرکت مثبتي که در وزارت نيرو به وجود آمده(پويش #هرهفته_الف_ب_ايران) و آقای اردکانیان که انصافاً خوب برنامه ريزي مي کنند و کار را دنبال مي کنند هم در حوزه آب و هم در حوزه برق، با دقت و پیشرفت خوبی همراه باشد.

به شما تبريک مي گويم که امروز اين پروژه آبرساني به 55 روستا در اين استان افتتاح مي شود،‌ يکي از دغدغه هاي جدي در کشور که گاهي در اين فضاي غبار آلود کشمکش هاي سياسي اين خدمات خوب ديده نمي شود اين رويکرد نظام جمهوري اسلامي به آباداني روستاها بوده است،‌از ابتداي انقلاب که به امام راحل جهاد سازندگي را دستور دادند ايجاد شود،‌فلسفه اصلي اش اين بود که محروميتي که در رژيم قبل براي مناطقي مثل روستاها و شهرهاي مختلف ايجاد شده است،‌ اين محروميت برداشته شود.

در شرايط سخت اقتصادی، تحریم ها و سنگ اندازی مستمر برخی کشورها، تلاش زيادي فرزندان شما براي آباداني ايران و نقاط محروم داشتند،‌ گوشه اي از اين تلاش ها را شما امروز مشاهده مي کنيد، ‌مي دانيد ما در شرايط سختي داريم اين کارها را ميکنيم،‌ وضعيت تحريم ها سخت و جدي است اما در اين شرايط آباداني تعطيل نشده است و با هر شيوه اي هست کار در حال انجام است.

ما باید به نیروهایی که خلاقند، مدیرند، فعالند و زحمت می کشند انگیزه دهیم، امید داشته باشند برای مردم کار کنند، منفی بافی سم مهلکی برای کشور است.

مردان کاری کسانی هستند که در شرایط سخت کار را جلو ببرند نه اینکه آیه یأس بخوانند، بله ما شرایطمان سخت است ولی باید کار بیشتر بکنیم تا بر این شرایط سخت فائق بیاییم.

همين آماري که آقاي دکتر اردکانيان دادند که تا قبل از سال 92 حدود 900 هزار نفر از آب لوله کشي در منزل برخوردار بودند و در اين فاصله اين رقم به 6 ميليون نفر برسد از برکت تصمصم نمایندگان و کسب اجازه از مقام معظم رهبری برای برداشت از صندوق توسعه ملی در راستای محرومیت زدایی از روستاها و در نهایت تلاش دولت بود.

انشاءالله تا آخر دولت 10 ميليون روستايي از نعمت آب شرب بهداشتي در خانه هاي خود بهره مند خواهند بود.

من از آقاي دکتر اردکانيان و همکارانشان تشکر دارم، اين برنامه اي که ريختند(پويش #هرهفته_الف_ب_ايران) برنامه خيلي مدون، ‌دقيق و ارزشمندي است، از رسانه ها و راديو و تلويزون مي خواهم به ايشان کمک کنند که اينگونه خدماتي که دارند انجام مي دهند به اطلاع مردم برسد، ‌بدانند که نظام جمهوري اسلامي در همين شرايط سخت هم فعال دارد کار مي کند.

پويش #هرهفته_الف_ب_ايران طرحی است که در آن وزارت نیرو قرار است تا پایان سال 227 پروژه با اعتبار 33 هزار میلیارد تومان را در 31 استان کشور بهره برداری یا کلنگ زنی کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=314542
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما