سه شنبه 19 آذر 1398 - 22:08

دستور روحانی به استانداران برای سرکشی به خانواده‌های آسیب‌دیده در حوادث اخیر

رئیس جمهوری با اشاره به حوادث اخیر تاکید کرد که حتماً استانداران با سرکشی به خانواده ها و افراد آسیب‌دیده به کمک آنان بروند.

به گزارش بویرنیوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی روز سه شنبه دراین دیدار که وزیر کشور و معاونان وی نیز حضور داشتند، با تشریح ویژگی‌های بودجه تقدیمی به مجلس شورای اسلامی، اتمام پروژه‌های نیمه تمام و صرفه جویی در تمامی ابعاد و تلاش برای تنظیم امور استان ها بر اساس اولویت ها را ضروری دانست.

روحانی با طرح نمونه‌هایی از ضرورت ها و اولویت‌های اقتصادی، وظیفه اصلی استانداران را خدمت به مردم و برخورد خدمت صادقانه و شفاف با آنان خواند و اظهارداشت: گفت‌و‌گو با قشرهای گوناگون مردم و مطرح کردن مشکلات موجود و تلاش‌ها و عملکرد دولت، همراهی قاطبه مردم را به دنبال دارد و مردم فهیم ایران دولت خود را تنها نخواهند گذاشت.

رئیس جمهوری با اشاره به حوادث اخیر تاکید نمود که حتماً استانداران با سرکشی به خانواده ها و افراد آسیب‌دیده به کمک آنان شتافته و از خانواده‌های حادثه‌دیده دلجویی کرده و حداکثر کمک و همراهی را با آنان داشته باشند.

وی افزود: مردم با مشکل مواجه هستند و ما باید ضمن برنامه‌ریزی برای حل مشکلات آنان ، وضعیت و شرایط تحریم و اقدامات دولت را برای مردم بازگو کنیم و در راه حل ها از آنان یاری بخواهیم.

روحانی از استانداران خواست که اصلاح قیمت سوخت را که اقدامی ملی و تصمیمی از سوی کل نظام بود، با اهداف این طرح که کمک به قشرهای آسیب پذیرتر و قدمی در جهت عدالت و رفع تبعیض بوده است ، برای مردم توضیح دهند و اگر پیشنهادی برای اصلاح امور و بهتر شدن زندگی مردم دارند به دفتر رئیس جمهوری اعلام نمایند.

رئیس جمهور همچنین با تشریح نتایج برجام و مشکلات پس از خروج آمریکا از این توافق و همچنین تلاش‌های دولت و نظام برای اداره کشور در شرایط تحریم های حداکثری، بر اجماع و همدلی همه مسوولان نظام به عنوان ضرورتی برای عبور سریعتر از این مرحله تاریخی اشاره داشت.

در این نشست شماری از استانداران نیز گزارشی از حوزه ماموریت خود ارایه کرده و برنامه ها و مطالبات استان های خود را با رئیس جمهوری در میان گذاشتند.

پیش از سخنان رئیس جمهوری ، وزیر کشور و معاونان وزارت کشور نیز گزارشی از وضعیت استان‌ها و ستادهای تشکیل شده در جهت اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت ارائه کردند.

در این گزارش ها همچنین برنامه‌های آتی این وزارتخانه در ارتباط با اصلاح روش‌ها و بهبود مناسبات ارتباطی با استان‌ها، تشریح شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=314503
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما