سه شنبه 19 آذر 1398 - 12:14

واکنش موحد به قسم جديد عدل هاشمي پور

بويرنيوز– حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موحد اظهارداشت: همانطور که استحضار دارید یکی از کاندیداهای انتخاباتی در جمع هواداران خود ادعایی را مطرح فرموده اند که بنده به ایشان پیشنهاد وزارت داده ام که با پذیرش این پیشنهادات، ایشان از صحنه انتخابات کنار بروند و در ضمنِ این مطالب احتمالا خواسته است به هواداران خود بگوید که من(موحد) شرایط خیلی بدی در انتخابات دارم.

وی با بیان اینکه در اینجا نکات مختلفی قابل گفتمان و اشاره است، اظهارداشت: خدا را شهادت می طلبم که شنیدن این مطالب واقعا برای من بسیار نگران کننده بود و مایه تاسف.

این نماینده باسابقه مجلس شورای اسلامی گفت: “عرض کنم که چنین مطالبی از اساس کذب محض و بدور از واقعیت است و بنده نه چنین پیشنهادی را داده ام و نه در چنین موقعیتی هستم که اساسا بتوانم چنین پیشنهادی را بدهم(با لبخند) و مضافا براین، برای اینکه این واقعیت روشن و مشخص شود برای آحاد جامعه ما که این سوگند با بلاغ و سدادی که بیان شد واقعیت دارد و یا کذب است؟

موحد افزود: ” عرض می کنم به شما و همه اهالی رسانه و تقاصا دارم که از ایشان بخواهید آن کسی را که بنده فرستاده ام مشخص بفرمایند، اگر چنین وجود دارد، اگر واقعیت دارد، اگر وجود خارجی دارد که ندارد مشخص بفرمایند.”

وي گفت:” همین جا به شما و اهالی رسانه اختیار تام می دهم براساس ادعای ایشان از این آقایی که ادعا می فرمایند سوال بفرمایید و بخواهید که این فردی که مورد ادعای ایشان و اشاره می فرمایند، کوچکترین نکته ای دراین رابطه، کوچکترین مطلبی در این رابطه از جانب بنده، بااشاره بنده، با پیغام بنده، با نشانه بنده ماموریتی داشت اشاره ای بنده کرده ام، مدرک و مستند این ادعا چیست؟ ”

موحد افزود:” امروز جنابعالی استحضار دارید فضای مجازی کوچکترین حرکتی را مستنداتش به همراه دارد و این ادعا یا حضوری بوده و یا هم بوسیله تلفن بوده و براحتی هم می توان ثابت کرد.”

بيشتر بخوانيد:

سری جدید قسم های جلاله عدل هاشمی پور هم رسید!/+فیلم

وی گفت:” لذا عرض بنده این 2 نکته است، اول اینکه، مطلب کذب و دوم هم اینکه اصحاب رسانه که ماموریت شان تبیین افکار عمومی است از جانب بنده، این وکالت و این اختیار تام را دارند پیگیری بکنند و شخص مورد ادعای ایشان را بخواهند و صحت و سقم مطلب را تبیین کنند تا مشخص شود این مطلب واقعیت دارد یا خلاف بوده و کذب که قطعا خلاف بوده است. ”

این کاندیدای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ” بنده بنای ورود این موضوع را نداشتم و معتقد بودم فضای جامعه ما باید در این موقعیت و در این زمان بسمت فضای آرامش که مردم از آن استفاده درست بکنند برود اما چون در فضای عمومی بگونه ای پخش شد و همه جا، رسانه ها بنده را مورد سوال قراردادند ناچار شدم اکنون پاسخ بدهم.”

موحد گفت:” از همین جا نیز از دستگاههای نظارتی، امنیتی، نظامی، انتظامی و همه مراجع قانونی می خواهم هم این ادعا را و هم عرائض بنده و هم آن مطلبی را که ایشان ادعا کرده اند از جانب بنده این پیشنهاد شده است را بررسی کنند و اگر معلوم شد یک ذره در این جا صِدقی وجود دارد بنده تسلیم همه مبادی قانونی هستم.”

وی افزود:” بنده معتقد به اجرای قانون، اخلاق و دوری از خلاف گفتن و بیان واقعیت ها. “

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=314491
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دانشجوی دکترا از شیراز گفت:

    سلام . این قسم خوردن شده مثل آش دوغ مامان بزرگ که هر جا و هر وقت نیاز داشتی سریع آماده بشه و نوش جان شود . متاسفانه چیزی که برای مسئولان و نمایندگان خیلی راحت شده قسم خوردن و ارجاع دادن به اعتقادات مردم برای فرار از پاسخگویی است . کسی که یک دوره چهار ساله برای معرفی خودش نیازی به قسم‌خوردن ندارد عملکرد خود را باید به رای بگذارد نه تشویش اذهان عمومی . خدا انشاالله عاقبت بخیرمان بکند

  2. خسرو تنگ سپو گفت:

    جناب حاج موحد درود بر اندیشه ، تفکر و بصیرت والای شما در خدومی ، پاکی و صدق گفتار و رفتارشما برای آحاد مردم عزیز شهرستانها و استان هیچ شک و شبه ای نیست؛همانگونه که در دروغ و کذب بودن ادعای آقای هاشمی پور ذره ای شک و تردید وجود ندارد و سابقه دروغگویی جناب هاشمی با توسل به مقدسات اسلام اظهرمن الشمس می باشد.این فرار روبه جلو آقای هاشمی پور طرح و برنامه از پیش طراحی شده می باشد که با دروغ و عوام فریبی به جهت ترس ست که سراسروجود ایشان با هزینه های هنگفت مالی از ریزش دهشناک آرای فرا گرفته و سبد رای ایشان هرروز با این دروغ ها تهی تر می گردد و با این اقدامات خارج از تعقل و احساسی میخواهد خودبزرگنمایی نماید.

  3. احد گفت:

    مگر موحد رییس چمهور است که پیشنهاد وزیری می دهد . جل الخالق

دیدگاه شما