چاپ این برگه

برترین های نخستین جشنواره شاهنامه خوانی کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: افراد برتر نخستین جشنواره شاهنامه خوانی این استان با نام «رخش رخشان» امروز دوشنبه مشخص و تجلیل شدند.

به گزارش “بویرنیوزکبری اخلاقی نیا روز دوشنبه گفت:این جشنواره استانی به مدت یک روز در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

وی افزود: ۴۰۰ کودک و نوجوان پسر و دختر عضو کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در مرحله شهرستانی این رویداد مهم فرهنگی، هنری و ادبی شرکت کردند که ۳۸ نفر آنها به مرحله استانی راه یافتند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اجراهای این ۳۸ کودک و نوجوان شرکت کننده از سوی سه داور استان قضاوت و ارزیابی شد.

اخلاقی نیا عنوان کرد: رحمان فلاحی، حسن موسوی و مرتضی خلیلی اعضای هیأت داوران این جشنواره استانی بودند.

وی ابراز داشت: بر اساس رأی هیأت داوران فاطمه غفوری، فاطمه عزتخواه و سارا حسن زاده از مرکز فرهنگی، هنری شماره یک یاسوج، ابوالفضل ابوطالبی از مرکز فرهنگی، هنری دهدشت، اهورا خلیلی، فاطمه عربی، امیرحسین محمدیان، امیرمحمد سعیدی فر و فاطمه مرتضوی فر از مراکز فرهنگی، هنری گچساران و زینب طاهری، ساغر محمدی و حدیث نادری از مرکز فرهنگی، هنری باشت به عنوان افراد برتر این جشنواره شناخته شدند.

۱۸ مرکز فرهنگی، هنری وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که شامل ۱۱ مرکز ثابت، پنج مرکز سیار و ۲ مرکز پستی است.