دوشنبه 18 آذر 1398 - 8:26

ميزان افزايش حقوق ها در سال 99 مشخص شد

بويرنيوز– رئیس جمهور:در بودجه سال ۹۹ حقوق و مزایای مستمر کارکنان، بازنشستگان لشکری و کشوری ۱۵درصد افزایش می‌یابد.

آقای روحانی خاطرنشان کرد: تلاش کردیم، حقوق و مستمری افرادی که در جامعه آسیب‌پذیرتر هستند را به مقداری که در توان دولت است افزایش دهیم؛ در همین یکی دو هفته گذشته، در اجرای قانون برای حمایت و کمک به معلولین علاوه بر آنچه که در سال‌های پیش و اوایل سال پرداخت می‌شده، بیش از هزار میلیارد تومان اختصاص دادیم.

رئیس جمهور افزود: حقوق مستمری‌بگیر‌ها نسبت به ۲ سال پیش، بیش از ۳ برابر افزایش پیدا کرده است و همچنین حقوق ثابت کارمندان را در سال جاری ۲۰ درصد افزایش دادیم و در سال آینده ان‌شاء الله ۱۵ درصد افزایش می‌دهیم؛ یعنی در این ۲ سال ۳۵ درصد بر حقوق و مستمری‌ها افزودیم و این بدان معناست که اقشاری که تحت فشار هستند، فشار کمتری را تحمل کنند.

آقای روحانی خاطرنشان کرد: در همین طرح اخیر باز هم تلاش بر این بوده بتوانیم به آن‌هایی که متحمل فشار بیشتری هستند و مشکلات بیشتری دارند در ماه‌های باقیمانده امسال کمک معیشتی انجام دهیم که در آذرماه انجام دادیم و نسبت به ماه‌های بقیه هم ان‌شاء الله انجام خواهیم داد که این طرح شامل ۶۰ میلیون نفر از اعضاء خانواده ایران عزیز ما است.

رئیس جمهور با بیان اینکه ممکن است با درخواست‌های ارائه شده از سوی مردم، تعداد کسانی که مدعی اند نیازمند هستند افزوده شود، افزود: به هر حال این را اجرا و عملیاتی می‌کنیم تا مردم عزیز ما در فشار کمتری قرار بگیرند و این روند در سال آینده هم به حول و قوه الهی ادامه خواهد یافت و اجرا خواهد شد.

آقای روحانی یادآور شد: از لحاظ کمک به بیش از ۷ دهک جامعه که قشرضعیف و متوسط هستند دولت حرکت بسیار خوبی را آغاز کرده و این حرکت را باز هم ادامه خواهد داد.

رئیس جمهور با بیان اینکه مبنای بودجه ما همچنان بر مبنای فشار حداکثری و ادامه تحریم آمریکاست، تاکید کرد: این به آن معنا نیست که دولت قدم دیگری برندارد، اما به هرحال بر این مبنا بودجه ۹۹ را طراحی و اجرا کردیم.

آقای روحانی افزود: به عنوان یک خبر خوشحال کننده خدمت نمایندگان و ملت عزیز عرض می‌کنم که روابط اقتصادی ما با کشور‌های همسایه و چند کشور غیرهمسایه در ماه‌های اخیر روند بهتری را طی می‌کند و ما امیدواریم که شرایط بهتری با این کشور‌ها داشته باشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=314391
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کورش گفت:

    جناب روحانی خوب جمع و تفریق افزایش حقوق میکنی ولی چه خوب بود جمع تورم سالهای اخیر را هم عرض می کردی علی برکت اله

دیدگاه شما