یکشنبه 17 آذر 1398 - 16:27

استاندار کهگيلويه و بويراحمد فرمانداران را تهديد به برکناري کرد/لازم شد حتي در روز انتخابات فرماندار تغيير مي دهيم

برخورد با مدیران متخلف انتخاباتی براساس قانون انجام می شود نه براساس سفارش فلان فرد و گروه و حزب.

به گزارش بويرنيوز، حسین کلانتری در نشست رسانه ای با اشاره به اعتراضات آبان امسال در برخی شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد، ادامه داد: از شورای تامین خواستم طوری رفتار کنند که به مردم آسیبی وارد نشود.

وی گفت: هیچگونه تلفاتی در استان کهگیلویه و بویراحمد در اعتراضات آبان ماه امسال نداشتیم و حتی در شهر یاسوج یک قاب شیشه نشکسته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد به فرمانداران گفته ایم ممکن است در روز انتخابات هم عزل شوید و با احدناسی تعارف نداریم.

کلانتری گفت: در نشست با ستاد انتخابات و فرمانداران تضمین لازم را از اعضای این ستاد گرفته ام و بعدا خواهم گفت این تصمیم چه بوده اما از آنان بستر حضور مشارکت گسترده را بدون جانبداری از فردی خواسته ایم.

وی افزود: به فرمانداران گفته ایم هرکسی که نمی تواند براساس مسائل منطقه ای و یا مسایل سیاسی انتخابات را بیطرفانه و امانتداری در انتخابات را قاطعانه داشته باشد و به ما بگوید، بدون شک جایگاهی در خور شان برای وی فراهم می کنیم اما فرماندار نخواهد بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکید می کنیم که برای دفاع از تک برگ آرا اجازه نمی دهیم حق الناس مردم خدشه وارد شود و بدون شک با متخلفین برخورد قانونی در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

کلانتری با بیان اینکه قانون شاخص و خط اصلی مدنظر امام راحل و رهبری انقلاب است، اظهارداشت؛ ما با فراهم کردن آرامش برای رای دهندگان، این اجازه را به کسانی که بخواهند به حق الناس ضربه بزنند نمی دهیم.

وی تایید هیآت اجرایی را منوط به تایید هیآت نظارت عنوان و اطهارداشت: فرایند انتخاب این هیآت دست نظارت و یا اختیار یک فرد یا ۲ فرد نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بنده بدنبال برگزاری انتخابات سالم در این استان هستم، اظهارداشت: ریل مدنظر اصلی من ، قانون است ولاغیر و اینکه برخی افراد چیزهایی بگویند برای من مهم نیست.

کلانتری گفت: حرمت کاندیداها و خانواده های آنان باید حفظ شود و البته خود کاندیداها بایستی دقت های لازم را نیز داشته باشند.

وی برگزاری برخی متینگ ها و تبلیغات زودهنگام انتخاباتی کنونی را خلاف قانون دانست و خاطرنشان کرد: بطور حتم دستگاههای مرتبط این تخلفات را ثبت و ضبط می کنند.

کلانتری گفت: حرمت کاندیداها و خانواده های آنان باید حفظ شود و البته خود کاندیداها بایستی دقت های لازم را نیز داشته باشند.

وی برگزاری برخی متینگ ها و تبلیغات زودهنگام انتخاباتی کنونی را خلاف قانون دانست و خاطرنشان کرد: بطور حتم دستگاههای مرتبط این تخلفات را ثبت و ضبط می کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکید کرده ایم که از ظرفیت بانوان شایسته در ستادهای انتخاباتی استفاده شود.

کلانتری در پاسخ به این سوال که رئیس ستاد روحانی بدون دلیل بعد از اعتراضات آبان ماه در یاسوج بازداشت شد، هم ادامه داد: آنچه که راجع به این موضوع با آن شدت گفته شد درست نبود.

وی گفت: من با تشکیلات دوستان خودم ارتباط دارم و همواره نشست هایی هم داشته و داریم و هیچ راهی تاکنون بسته نشده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که ما معتقد به استفاده از تمام ظرفیت های سیاسی هستیم و از تمامی انتقادات استقبال کرده و استفاده می کنیم.

کلانتری افزود: ما با احزاب شناسنامه دار بطور حتم ارتباط داشته و البته ارتباطات را باید بیشتر کنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=314377
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شناخت گفت:

    تا که فقط حرف مفت زدن .عملی ندیدیم.

  2. مهدی گفت:

    شب دراز است و قلندر بیدار

دیدگاه شما