یکشنبه 17 آذر 1398 - 9:45

اولين واکنش رسمي به خبر انتخاب گزينه نهايي اصولگرايان بويراحمد/با کانديداي ساخته شده جديد همراهي نميشود

بويرنيوز: دکتر کیان دهراب پور از چهره هاي مطرح اصولگرايي بويراحمد و دنا در مطلبي در واکنش به خبر گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا مشخص شد/+عکس نوشت:

در رابطه با خبری در سایت بویرنیوز مبنی بر گزینه نهایی اصولگرایان، باستحضار میرسانم در مجمع سه هزار نفری اصولگرایان که روز جمعه پانزدهم آذر در حسیتیه امام علی(ع) برای انتخاب کاندیدای نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا برگزار گردید چهار نفر کاندیدا حضور داشتند، آقایان هدایتخواه، امامی، عسکری و این حقیر. آقای هدایتخواه فرمودند که کاندیدا نمیشوند و ایشان بیان کردند که ساز و کار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در انتخاب کاندیدای نهایی به این شکل خواهد بود که این سه نفر و یکی دو نفر دیگر روز شنبه ثبت نام کنند و طی یک ماه بعد از ثبت نام نظر سنجی عمومی صورت گیرد و هر کس بیشترین رای رو داشته باشد کاندیدای نهایی جریان اصولگرای شهرستانهای بویراحمد و دنا میشود .

ولی متاسفانه دوباره مثل دفعات انحرافی قبلی چند نفر محدود بر خلاف ساز و کار مشخص شده فرد دیگری رو انتخاب کردن که تا روز شنبه از ایشون هیچ اسمی نبود و این همان جریان بیمار نفاق و چند دستگی در جریان اصولگراست که با تمامیت خواهی که در وجودشان هست شکست سنگینی را عاید این جریان خواهند کرد.

از همین جا هم اعلام میکنم عموم جریان اصولگرای بویراحمد و دنا با تماسهایی که با من داشته اند اذعان فرموده اند که با این کاندیدای ساخته شده جدید همراهی نخواهند کرد.

با تشکر

کیان دهراب پور

کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه بویراحمد و دنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=314338
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اصولگرایی در بویراحمد برای همیشه تمام شد و نیاز به یک پوست اندازی می باشد و دیگر هیچکس از افراد شناخته قبلی تبعیت نمی کنند.

  2. ugd گفت:

    احسنت

  3. ناشناس گفت:

    درود دکتر جان

  4. نانا گفت:

    سلام دکتر ….چیه…. ترسیدی…. حالا اگر ایشون نمی اومدن شما به عنوان گزینه اصلی اصولگرایان رأی می آوردین … این امکان نداره

  5. الهی گفت:

    این چه کلاکروبازی ایه که شما در میارید؟ ما به حاج منتظریان که گزینه اصول گرایان هست رای خواهیم داد. والسلام

  6. تیرتاجی گفت:

    قطعا ما از دهراب پور حمایت خواهیم کرد

  7. ناشناس گفت:

    دکترجان پیروز باشید

دیدگاه شما