یکشنبه 17 آذر 1398 - 8:35

نامزد انتخابات کهگيلويه: طرح پتروشیمی دهدشت را ملغي ميکنم!

اگر به مجلس بروم طرح پتروشیمی را از اساس ملغی خواهم کرد و به سراغ دشت ها خواهم رفت و پیگیر آبیاری دشت های کهگیلویه بزرگ خواهم شد تا بتوانیم در حوزه کشاورزی پیشرفت چشمگیری کنیم.

بويرنيوز– کاندیدای اصلاح طلب شهرستان کهگیلویه گفت: اصلاح طلبی یک گفتمان است که متاسفانه در کشور ما نگذاشتند این جریان به یک پارادایم تبدیل شود. اصلاح طلبان مرام نامه ای دارند که مجمع هایی در استان ها و شهرستان ها شکل بگیرد به همین خاطر چون اصلاح طلبی از جنس اصلاح طلبی هستم و بر این باورم که راه نجات کشور اصلاح طلبی است بنابراین از شورای اصلاح طلبی استان تبعیت و از همه اصلاح طلبان میخواهم که بدون حب و بغض در این دوره در کنار هم در این دوره از انتخابات مجلس شرکت کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه انتخابات کهگیلویه با چهار سال قبل چه تفاوتی داشته و همچنین نظرتان در مورد رفع حصر چیست گفت: شعار ما در رفع حصر قانون گرایی است و معتقدیم که اصلاح طلبی یعنی قانون گرایی و قانون اساسی میراث امام خمینی و هزاران شهیدی است که در دوران انقلاب و جنگ به جا مانده است.

کامرانی افزود: من انقلابی ام و انقلابی بودن به آن است که هر آن چه آرمان انقلاب و امام است را رعایت و به آنها پایبند باشیم، طبق قانون اساسی اصل بر برائت افراد است الا اینکه جرمی مرتکب شوند و در صورت ارتکاب جرم باید به صورت قانونی برخورد شود، حصر را باید ببینیم که آیا مصداق اصول قانون اساسی است؟ اگر هست ما به آن پایبند خواهیم بود.

وی در خصوص شرایط این دوره انتخابات در کهگیلویه گفت: هر دوره ای شرایط خاص خود را دارد و قطعا چهار سال قبل با الان متفاوت است و در چهار سال قبل مجموعه مدیریت استان آمدند و آنچه سم مهلک برای کهگیلویه بود یعنی قوم گرایی را زهر آگین تر کردند، عده ای در گذشته شعار هایی دادند و امروز شعارهایشان دروغ از آب در آمد.

کامرانی در خصوص احتمال ردصلاحیت خود گفت: اگر شورای نگهبان طبق قانون عمل کند و من را تایید کند من به نظام جمهوری اسلامی و نظام تشیع التزام دارم و اگر هم نشدیم مگر میتوانیم عکس العملی داشته باشیم و طبق قانون از حقوق خود دفاع خواهیم کرد و اگر احساس کردیم خلاف قانونی در رد صلاحیت صورت گرفته از همان چهارچوب قانون ورود کرده و از حق خود دفاع خواهم کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=314327
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اومدی ابروش درست کنی ، زدی چشمشم کور کردی ، از الان اولی ،بره راحت بخوس🤣🤣😂😂

  2. علی گفت:

    کرو جمع کن بساطته.هر کی ایزنه کارخونه بیاره .تو ایزنی ملغا کنی.اخ و بخت ایما

  3. سید گفت:

    اگه پتروشیمی را جمع کنی تکلیف سهام ما چی میشه

  4. حسین گفت:

    آقای کامرانی عزیز:
    سلام.سرمایه گذاری به این راحتی نیست که جنابعالی میفرمایی.این طرح دارای پیشرفت فیزیکی است همه قوانین در سرمایه گذاری این طرح رعایت شده .با این شعارها مطمئمن باش هیچ کدام ما به جایی نمیرسیم.
    سعی کن افکار عمومی را بدین شکل جریحه دار مکن .پیشنهاد میدهم بفرما پروژه آبیاری دشتهای غرب کهگیلویه راپیگیری میکنم وتمام تلاشم برای احداث قطب کشاورزی در شهرستان کهگیلویه است. طرحی که نظام برای آینده اش برنامه ریزی کرده به این راحتی نمیتوان لغوش کرد.
    با راه اندازی این طرح اشتغال مستقیم وغیرمستقیمی در شهرستان ایجاد میشه .
    نگو.نگو.تگو

دیدگاه شما