جمعه 15 آذر 1398 - 11:41

عدل هاشمی آمد، ثبت نام 4 چهره در شهرستان کهگیلویه(+عکس)

بویرنیوز– فرمانداری کهگیلویه امروز شاهد حضور چند نامزد انتخابات مجل شورای اسلامی بود.

عدل هاشمی ثبت نام کرد

عدل هاشمی پور نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی باحضور در فرمانداری شهرستان برای حضور در انتخابات مجلس ثبت نام کرد.

عدل هاشمی پور نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی باحضور در فرمانداری شهرستان برای حضور در انتخابات مجلس ثبت نام کرد.

او گفت: شما که می دانید. فکر من فکر اصولگرایی است و از طرفی دولت هم دولت تدبیر و امید است. من هم در استان مدیران کم نداریم.

عدل هاشمی پور با بیان اینکه تا الان اخلاق را رعایت کردم، اظهار کرد: تشکر می‌کنم از استاندار، معاون سیاسی و فرمانداران حوزه انتخابیه و به خصوص فرمانداری کهگیلویه که بار سنگینی را برعهده داشتند و خوب هم مدیریت کردند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

به نفع عدل هاشمی کنار نمیروم

براهیم جعفری فرماندار اسبق شهرستان کهگیلویه پس از نام نویسی برای حضئر در انتخابات مجلس شورای اسلامی درباره دلایل حضور خود گفت: مجلس دهم در تصویب برخی قوانین و نظارت بسیار ضعیف عمل کرد و باید گفت که مجلس دهم در راس امور نبود و   ضعف های آن  یکی از دلایل  ورود بنده به این عرصه شده است و با توجه به شناختی که از خود دارم پا به این عرصه گذاشتم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا به نفع هاشمی پور یا موحد کنار خواهید رفت؟ اظهار کرد: من آمده ام که بمانم و اگر خودم را بهتر از افراد حاضر در صحنه نمی دیدم حضور پیدا نمیکردم.

سید آمد

سید نعمت الله صدوقی ملقب به سید اصلاحات کهگیلویه باحضور در فرمانداری شهرستان برای حضور در انتخابات مجلس ثبت نام کرد.

صدوقی متولد ۱۳۴۳ دارای تحصیلات حوزوی است و سابقه طولانی فعالیت سیاسی در جریان اصلاح طلبی دارد که در فرمانداری کهگیلویه برای انتخابات مجلس نام نویسی کرد.

دهبانی‌پور کاندیدای اصلاح‌طلبان کهگیلویه بزرگ ثبت نام کرد

رضا دهبانی‌پور مدیرکل سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از چهره‌های اصلاح طلب با حضور در فرمانداری کهگیلویه به عنوان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نام نویسی کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=314127
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما