پنجشنبه 14 آذر 1398 - 11:59

تنور انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد گرم شد/موحد، زینل زاده و درخشنده پور آمدند/دستار وزیر هم آمد

روز پنجم ثبت نام انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد با حضور چهره های سرشناس رنگ و بوی جدی تری به خود گرفت.

موحد آمد

حجت الاسلام سید محمد موحد، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی داوطلب انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده شد.

حجت الاسلام سید محمد موحد در حاشیه ثبت نام خود برای مجلس یازدهم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شعار ما عزت، اقتدار و همدلی و توسعه همه جانبه خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۱۶ سال در مجلس به مردم خدمت کردم، گفت: در این دور از انتخابات، بر اساس خدمت و تلکیفی که احساس کردم وارد صحنه شدم.

وی پتروشیمی و سیمان سبو و طرح های مثل جاده  پاتاوه به دهدشت و همچنین جاده تنگ پیرزال  را طرح های ویژه دوران خود برشمرد و گفت:مقید به حرکت در گام دوم انقلاب ارایه شده از مقام معظم رهبری هستم،ولی ببینید. درباره میدان دادن به جوانان در ابن دوره، لا اله، الا الله ان را هم ببیند. بعضی لا اله آن را می گویند اما الا الله آن را نه. مجلس جای تدبیر، اقتدار و تجربه است.

جدی ترین رقیب تاجگردون به میدان آمد

هفتمین کاندیدای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت ثبت نام کرد.

اردلان زینل زاده یکی از چهره های شناخته شده اصولگرای شهرستان گچساران برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم  با حضور در فرمانداری گچساران نامنویسی کرد، او جدی ترین رقیب تاجگردون در این دوره از انتخابات مجلس به شمار می رود.

یکی از مدعیان انتخابات بویراحمد و دنا پا به عرصع گذاشت

پنجمین کاندیدای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ثبت نام کرد.

نستور درخشنده پور با مدرک دکترای مدیریت برنامه ریزی شهری و منطقه ای دانشگاه تهران دقایقی پیش با حضور در فرمانداری بویراحمد بعنوان پنجمین کاندیدای انتخابات بویراحمد و دنا نامنویسی کرد.

وی که متولد 1345 است، هم اکنون مدیرعامل شهر علوی استان هرمزگان نیز هست.

درخشنده پور بعنوان یکی از کاندیداهای نزدیک به اصلاحطلبان در این انتخابات شرکت خواهد کرد او البته پیشتر گفته بود اصولگرای اصلاح طلب و اصلاح طلبی اصولگرا است و برایش خواست و اراده مردم مهم است نه خط و باند.

این کاندیدای مجلس  پس از ثبت نام گفت: اراده استاندار را در حفاظت از رای مردم را مشاهده کردیم، حرکت استاندار را در این مدت کوتاه بخوبی دیدیم و ان شاء الله انتخابات خوبی خواهیم داشت.

دستیار وزیر ارتباطات هم آمد

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات خانه ملت در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ شد.

به گزارش بویرنیوز، ” سید فرزاد نجات نیا ” دستیار ارشد وزیر ارتباطات با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری کهگیلویه، نام خود را در لیست کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه به ثبت رساند.

وکیل با همسرش آمد

سید علی رضایی وکیل پایه یک دادگستری ،به همراه همسر خود  جهت اعلام کاندیداتوری در حوزه ی انتخابیه بویراحمد و دنا وارد فرمانداری بویراحمد شد.

او گفت: آمده ام تا تمام قد با استفاده از دانش و تجربه ام و با صراحت و شجاعت ، بدون لکنت زبان از حقوق مردم کشورم،استانم، و بالاخص حوزه انتخابیه ام دفاع کنم، *آمده ام برای اهتمام و تعامل نه برای انتقام و تقابل*
آمده ام تا به جای غرق شدن در هیاهو و زد و بند های سیاسی و قومی و قبیله ای بی ثمر ،به عنوان درد آشنایی واقع و همدرد مردم به فکر بهبود معیشت آنان،رفع بیکاری و ایجاد اشتغال و رفع گرفتاری ها و محرومیت ها باشم.

و اما اینفوگرافیک آخرین وضعیت ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد:

تازه ترین آمار ثبت نامی ها:

با سلام و احترام

آخرین وضعيت ثبت نام داوطلبين یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا وقت پايان روز پنجم در استان:

🔴 در حال ثبت نام و ادامه فرایند نام نویسی: ٩نفر
🔴 نهايي شده: ٢٤نفر

🔸 شهرستانهای بويراحمد و دنا:
✅ در حال ثبت نام: ٢نفر
✅ نهايي شده: ٦نفر

🔸شهرستانهای كهگيلويه بزرگ:

✅ در حال ثبت نام: ٣نفر
✅ نهايي شده: ١٣نفر

🔸 شهرستانهای گچساران و باشت:

✅ در حال ثبت نام: ٤نفر
✅ نهايي شده: ٥ نفر

🔸 تعداد مراجعين به ستادهای نام نویسی در روز جاري( پنجمین روز) : ١٤ نفر

✅ تعداد زن:٣نفر( ١٣ درصد)
✅ تعداد مرد: ٢١نفر (٨٧درصد)
✅ ايثارگر: ٨ نفر (٣٣ درصد)
✅ غير ايثارگر١٦نفر( ٦٧درصد)

🔸میزان تحصیلات نامزدهای انتخاباتی:

✅ ليسانس: ٢نفر
✅ فوق ليسانس: ١٨نفر
✅ دكتري:٢نفر
✅ حوزوي:١نفر

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=314078
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. Faram.j گفت:

    درود وسلام به دکتر درخشنده پور خوش اومدی

  2. ناشناس گفت:

    عرصه نه عرصع

  3. امیر مهدی گفت:

    من باصداقت امد‌ه‌ام،من با صداقت امده‌ام تا از آینده صحبت کنیم …آینده بوجود نمیاید،ای اینده‌را باید من و شما بسازیم درود بر دکتر رمضانی مرد علم و عمل وبا صداقت…

  4. با درود خدمت شما زحمتکشان عرصه خبر.مخصوصا سایت بویر نیوز.از اینکه ما را از آخرین اخبار انتخابات ونامزدها مطلع میکنید واقعا ممنونیم.من به خودی خود تا امروز که اسامی کاندیداها را اعلام کردید البته فقط در حوزه انتخابات کهگیلویه بزرگ….به شخصه تا حالا رقیب قدری در برابر حاج سید محمد موحد ندیدم.البته نا گفته نماند عده‌ای فقط برای شناساندن خود به مردم شهرستان و استان آمدند وگرنه خود بهتر میدانند شانسی در برابر مرد شماره یک سیاست شهرستان کهگیلویه بزرگ حاج سید محمد موحد ندارند.خدا به سرشاهد موحد تا حالا برای من کاری نکرده ولی همین که نام ایشان نام کهگیلویه بزرگ را در سطح کشور مطرح می‌کند برای من وتمام مردم شهرستان واستان افتخاریست در طول چهل سال انقلاب در کهگیلویه دو نماینده قدر دراین حوزه بود اولین حاج بهرام تاجگردون وقتی کهگیلویه و گچساران یک نماینده داشت ونفر دوم وپیروز بی رقیب انتخابات کهگیلویه بزرگ حاج سید محمد موحد بوده واست.تاریخ ثابت خواهد کرد بار گذشته بعضی از ما مردم فریب ظواهر را خورده ونتیجه 12سال نبود موحد در کهگیلویه بزرگ را عینا لمس کردیم.باشد که تاریخ درس عبرتی باشد برای پندگیران

  5. دنا گفت:

    فقط دکتر سیدمحمدرضا شریعتی بارمزیاامام زاده محمود طیار
    اصلاح طلب

  6. قاسم گفت:

    ککاتم ککامی…

  7. تامرادی گفت:

    ککا خوش آمدی،حمایتت میکنیم

  8. ناشناس گفت:

    شما که.به.فکراقوام.دوستان.باندبازی.خودتان.هستیدماخسته.شدیم.رای.نمیدم

  9. حیدر گفت:

    جناب اقای دکتر درخشنده پور مردم استان بخصوص شهرستان بویراحمد و دنا فردی نخبه،سیاستمداری حقیقی و مدیری توانا چون شما را مطمعنا هرگز تنها نخواهند گذاشت و میدانند که انتخاب انها انتخابی با بصیرت که اینده خود و خانوادشان را رقم خواهد زد خواهند داشت به امید سر افرازی و سربلندی شما
    یا حق

دیدگاه شما