سه شنبه 12 آذر 1398 - 16:50

استقبال جوانان براي ثبت نام در انتخابات مجلس در کهگيلويه و بويراحمد/روز سوم

روز سوم ثبت نام انتخابات در کهگيلويه و بويراحمد بدون حرارات خاصي و تنها با حضور چند جوان در هر سه حوزه انتخابيه پايان پذيرفت.

کهگيلويه پيشتاز ثبت نام

در اين شهرستان تاکنون 5 نفر براي شرکت ر انتخابات مجلس شوراي اسلامي نام نويسي کردند.

امیر همتی نژاد  متولد 1365 از روستای موگرمون شهرستان لنده و البته ساکن ماهشهر استان خوزستان که هم اکنون کارمند پتروشیمی ماهشهر است نام خود را به عنوان سومین کاندیدای انتخابات یازدهم خانه ملت در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ ثبت کرد،‌ وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع است.

اصغر فلاحتی متولد ۱۳۶۴ از شهرستان چرام ، مدرس دانشگاه ، عضو نخبگان و مخترعان کشور و از اعضای حزب اعتدال چهارمین کاندیدای ثبت نامی در حوزه کهگیلویه است.

وی از مهندسین ناظر جهاد کشاورزی و دارای شرکت خدماتی در حوزه کشاورزي و از اساتید دانشگاه پیام نور چرام و دهدشت است.

این کاندیدای انتخاباتی، هدف از کاندیداتوری خود در انتخابات را توسعه زیرساخت های اقتصادی شهرستان و جذب سرمایه گذاران مختلف برای پیشرفت حوزه انتخابیه عنوان کرده است.

ایمان نریمان متولد 1368 عنوان پنجمین کاندیدای انتخاباتی در حوزه انتخابیه بزرگ را بخود اختصاص داد،‌ وی دارای مدرک کارشناس ارشد روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی تهران ، کارمند آموزش و پرورش قلعه ریسی و مدرس دانشگاه پیام نور بهبهان را در کارنامه خود بهمراه دارد.

سومين نامزد بويراحمد و دنا از راه رسيد

فریدون کیخسروی فرزند کبلعلی متولد ۱۳۶۸ از شهرستان دنا و دارنده مدرک کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی دقایقی پیش با حضور در فرمانداری بویراحمد نام خود را در لیست کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت کرد.

قشون کشي ممنوع!

فرماندار بويراحمد در اعلام دوباره از نامزدها خواست از هرگونه قشون کشي جدا اجتناب کنند.

وي گفت: انتظار می رود که کاندیداهای انتخابات مجلس در زمان نامنویسی قشون کشی نکنند و اگر هم قانون را زیر پا بگذارند و قشون کشی کنند طبیعی است که ناامنی ایجاد و دستگاه و خدمات رسانی به مردم با مشکل مواجه می شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=314020
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رضا گفت:

    رای ما فریدون کیخسروی

  2. ناشناس گفت:

    برادر فلاحتی صرفا جهت اطلاع جنابعالی, وظیفه نماینده قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون هست نه توسعه زیرساخت حوزه انتخابیه!!

  3. سعید گفت:

    فقط کیخسروی….۱۰۰درصد

دیدگاه شما