سه شنبه 12 آذر 1398 - 8:17

لزوم مديريت فعالانه تر براي مقابله با شيوع آنفولانزا در کهگيلويه و بويراحمد

اين روزها اگر سري به مراکز درماني کهگيلويه و بويراحمد زده باشيد با جمعيت گسترده اي از بيماران حتي در راهروهاي بيمارستان ها مواجه مي شويد.

به گزارش بويرنيوز،‌آنفولانزاي جديد که به مراتب تغيير ژن يافته تر از آنفولانزاي سالهاي قبل است به سرعت در حال شيوع در کشور است.

کهگيلويه و بويراحمد نيز متاسفانه در ميان 5 استان اول از لحاظ شيوع اين بيماري مسري و خطرناک است و تاکنون بيش از 2300 نفر در ايتان به اين بيماري مبتلا و 4 نفر نيز جان خود را از دست داده اند.

با توجه به اينکه اين بيماري بسيار مسري و خطرناک است جا داشت مديريت استان در وهله اول مناطقي که بيشتري شيوع را داشته حداقل کلاس هاي دبستان را به صورت موقت تعطيل اعلام کند تا هم جلوي شيوع بيشتر گرفته شود و هم کودکان که بدني ضعيف تر دارند خدا ناکرده دچار اين بيماري نشوند.

از طرفي ادارات نيز بايد اين روزها شرايط مرخصي را براي کارمندان راحت تر کنند و از حضور افراد بيمار در کار جلوگيري شود تا اين بيماري بيش از پيش گسترش پيدا نکند.

از طرفي صدا و سيما نيز بايد برنامه هاي مناسب و بيشتري به ويژه در ساعات پر مخاطب به آموزش رفتار در قبال اين آنفولانزا براي مردم تدارک ببيند.

به گزارش بويرنيوز،‌طبق آمار اعلام شده بي از 2300 نفر در کهگيلويه و بويراحمد به آنفولانزا مبتلا شدند که از اين تعداد تاکنون 4 نفر جان خود را از دست دادند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=313923
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما