دوشنبه 11 آذر 1398 - 17:10

جزئيات روز دوم ثبت نام انتخابات مجلس در کهگيلويه و بويراحمد

روز دوم ثبت نام انتخابات مجلس در کهگيلويه و بويراحمد کاملا سرد و بي روح به پايان رسيد.

نامزدي که بخاطر مدرک تحصيلي رد شد

” مهدی صادقی مقدم”  استاد دانشگاه علمی کاربردی و با مدرک ارشد کامپیوتر با حضور در فرمانداری گچساران بعنوان سومین کاندیدای حوزه انتخابیه گچساران و باشت در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی حاضر شد اما مسولین ثبت نام  بخاطر نقص در مدارک تحصلي اش از ثبت نام وی برای انتخابات پیش رو ممانعت بعمل آوردند.

دومين نامزد انتخاباتي کهگيلويه هم آمد

سید رضا ریحان نژاد دومین کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ با حضور در فرمانداری شهرستان کهگیلویه برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.
ریحان نژاد متولد ۱۳۵۶ دارای مدرک کارشناسی مدیریت و با گرایش سیاسی اصلاح طلب وارد کارزار انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ شده است.

چهارمین کاندیدای انتخابات گچساران ثبت نام کرد

خلیفه رشیدی ،فرهنگی بازنشسته و چهارمين نامزد ثبت نام کرده از انتخابات مجلس 98 در حوزه انتخابیه گچساران و باشت است او در گفت و گو با رسانه ها گفت:هدف از حضور در انتخابات خدمت به خلق خدا و مردم مظلوم و محروم شهرستان های گچساران و باشت است، بنده با شعار انتخاباتی خدمت به محرومین و مستضعین پا به عرصه انتخابات گذاشته ام و گرایش سیاسی بنده نیز این است که سرباز ولایت هستم.

آنگونه که اعلام شده  او به نفع سردار خورشیدی انصراف داده است و این در حالی است که سردار خورشیدی هنوز اقدام به ثبت نام ننموده است!

فرمانداري بويراحمد ميزبان کسي نبود!

در بويراحمد و دنا اما وضع متفاوت پي رفت در اين حوزه انتخابيه امروز کسي براي ثبت نام مراجعه نکرد تا ستاد انتخابات در اين شهرستان به نوعي بي رونق ترين روز خود راتاکنون تجربه کرده باشد.

آخرين و تازه ترين اخبار انتخابات کهگيلويه و بويراحمد را در سايت خبري تحليلي بويرنيوز بخوانيد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=313915
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. گچ گفت:

    سلام خبر مربوط به انصراف آقای رشیدی درست نیست اول مطمئن بشید بعد تیتر بزنید

  2. خلیفه رشیدی گفت:

    مدیر محترم سایت سلام علیکم: لطف فرمایید قسمت اخر مطلب در باره رشیدی، اینجانب بنفع هیچکس کنار نرفتم ان را حذف کنید با تشکر خلیفه رشیدی

  3. ناشناس گفت:

    به کسی که کارشناسی ارش داره استاد نمیگن . استاد شدن شرایط داره حدااقل مدرک دکتری تازه هر دکترایی هم استاد نیست. کارشناسی ارشد دست بالا مربی هست نه استاد.

دیدگاه شما