یکشنبه 10 آذر 1398 - 12:39

واکنش تاجگردون به اصالت مدرک دکترایش/عکس معنادار تاجگردون در زمان ثبت نام برای انتخابات مجلس

تاجگردون در پاسخ به سوالی که با شرایط کنونی آیا اکنون حاضر هستید که با روحانی به جهنم بروید و با رئیسی به بهشت نروید‌‌، گفت: در آن زمان 2 صف کشیدند صف جهنم و بهشت به راه انداختند که اصلا این موضوع درست نبود.

به گزارش بویرنیوز، غلامرضا تاجگردون  پس از ثبت‌نام در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه پاسخگوی سوالات شد.

(در این عکس تاجگردون به نشانه پیروزی برای بار سوم سه انگشت خود را بالا نگه داشته است)

غلامرضا تاجگردون در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که شما با چه مدرکی نام‌نویسی کرده‌اید، اظهار کرد: مدرک تحصیلی من دکترا از بلژیک است و یک مدرک دیگر کارشناسی ارشد در رشته برنامه ریزی و تحلیل سیستم‌های اقتصادی از دانشگاه شهید بهشتی دارم که هر دو را به هیئت اجرایی تقدیم کردم.

وی  با بیان اینکه برخی‌ها با مدرک بازی می‌کنند و القابی را به خود می‌دهند، گفت:  از سال 1380 در هئیت‌های علمی حضور داشته بالاترین رتبه و هم تراز استادی را دارم، رتبه 20 را دارم و 2 بار نشان خدمت گرفته‌ام.

نماینده فعلی گچساران با بیان اینکه جانباز هستم، افزود: برخی‌ها دوست دارند با مدرک بازی کنند ولی من فکر می‌کنم نیازی نیست.

تاجگردون در پاسخ به سوال دیگری که آیا شرایط برای کاندیداتوری ریاست جمهوری در سال 1400 فراهم است، در پاسخ گفت: شرایط فعلا برای ریاست جمهوری فراهم نیست.

نماینده فعلی گچساران در پاسخ  به سوال  دیگر مبنی بر اینکه با توجه به وضعیت اقتصادی کشور مردم به مسوولان بدبین هستند و  پخش کلیپ و افزایش بنزین هم باعث نارضایتی مردم شده است، ابراز کرد:  اولا این کلیپ ربطی به من ندارد این کلیپ  در سال 1396 بوده است.

وی ادامه داد: برای افزایش نرخ بنزین سه سال این موضوع در کمیسیون بودجه مطرح شد که در نهایت تصمیم را سران سه قوه گرفتند.

تاجگردون افزود: قطعا دیدگاه من این نبود و فرآیند تصمیم گیری به این سمت بوده است.

نماینده فعلی گچساران با بیان اینکه پخش این کلیپ غیر اخلاقی بوده است، گفت: مردم از گرانی ناراحت و نگران هستند و  آنچه که در پیش رو داریم این است که مردم ایران فهیم هستند امیدواریم که مسوولان این موضوع را درک کنند.

تاجگردون عنوان کرد: تصمیم سران و اینکه تایید مقام معظم رهبری در همین زمینه بود که درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین صرف افراد آسیب پذیر جامعه شود.

نماینده مردم گچساران عنوان کرد:  تصمیم بر آن شد که درآمد حاصل از افزایش نرخ بنزین 50درصد آن صرف مردم و ما بقی هم برای دیگر هزینه‌ها تقسیم شود.

تاجگردون اظهار کرد: پرداخت کمک معیشتی از بودجه سال جدید کسر نخواهد شد.

وی در پاسخ به سوال دیگر آیا اسامی آنهایی که از شما می‌خواستند رشوه بگیرند را مطرح می‌کنید، ابراز کرد:  یک تعداد افرادی بودند که می خواستند از من رشوه بگیرند که بعد از آن هم سکوت کردند.

تاجگردون در پاسخ به سوالی که  شما در نشست شب گذشته بیان کردید که منتقدان می‌گویند نخبه‌کشی در دوران شما رخ داده است گفت: من تنها پاسخ منتقدان را داده‌ام و از حق خودم دفاع کردم.

نماینده فعلی گچساران در پاسخ  به سوالی مبنی بر اینکه  طبق نظر سنجی‌ها شما برای دوره جدید رای خواهید آورد، تصریح کرد:  باید منتظر ماند و دید که مردم چگونه رای می‌دهند.

وی با بیان اینکه اگر رای آوردم کار خود را ادامه خواهم داد، خاطرنشان کرد: در مجلس نهم همه مجلس اصولگرا بودند و  من کار کردم. ‌

تاجگردون با بیان اینکه در آن دوران سمت‌هایی گرفتم، افزود: مجلس آن گونه نیست که بخواهد نیروهای فرهیخته را کنار بگذارد.

وی در پاسخ به دیگر خبرنگار که آیا حاضر هستید با روحانی به جهنم بروید و با رئیسی به بهشت نروید‌‌، خاطرنشان کرد: در آن زمان 2 صف کشیدند صف حسین و یزید و صف جهنم و بهشت به راه انداختند که اصلا این موضوع درست نبود.

تاجگردون گفت: من بیان داشتم که اگر بهشت شما این است ما به بهشت شما نمی‌رویم تنها عامل شکست رئیسی همین  تفکر و صف‌کشی بود و اگر به روال عادی صورت می ‌گرفت قطعا از رئیسی حمایت می‌شد.

وی ادامه داد: ما عامل پیروزی روحانی نبودیم بلکه این گونه رفتارها موجب شد که روحانی رای آورد.

نماینده فعلی گچساران در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه چند درصد احتمال می‌دهید که پیروز می‌شوید و رای می آورید، گفت: درصد رای مشخص نیست ولی برای خودم پیش‌بینی هایی دارم و رای من بالاست  و اگر رای آوردم به کار خود ادامه خواهم داد.

تاجگردون عنوان کرد: از آن کسانی که از من گلایه‌‌ای دارند و ناراحت هستند دلجویی خواهم کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=313834
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رضا گفت:

    زیادی خوش بینه

  2. محمد گفت:

    اقای تاج گردون دروغ تا کی

  3. گچساران گفت:

    امسالم جناب دکتره انشاالله

  4. اصلاح طلب گفت:

    ولي شما بوديد كه مي گفتيد :
    ” دور بعد من هستم حتي اگر نيام ما تعيين مي كنيم كي باشد “

دیدگاه شما