شنبه 9 آذر 1398 - 10:30

مرگ مشکوک مادر باردار در بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج

مادر بارداری در بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج جان خود را از دست داد.

به گزارش بويرنيوز– طبق شنیده ها روزهای 22 یا 23 آبان ماه بود که مادر بارداری به بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج مراجعه کرده است که فرزند خود را به دنیا بیاورد که در اثر دلایل نامعلوم این مادر بعد از زایمان جان خود را از دست داده است.

طبق گفته مسئولان بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج این مادر دچار بیماری آنفولانزا بوده که ممکن است این بیماری در مرگ وی تاثیرگذار بوده است اما موضوع در دست بررسی است و باید منتظر جواب پزشکی قانونی ماند.

به گزارش بويرنيوز،‌اين اولين باري نيست که در بيمارستان هاي ياسوج به دلايلي شاهد فوت برخي بيماران هستيم و ميتوان گفت همين امر هم عاملي شده است که خيلي از شهروندان کهگيلويه و بويراحمد مبادرت به اعزام بيماران خود با استان هاي همجوار از جمله شيراز مي کنند.

قطعاً دانشگاه علوم پزشکي بايد به طور شفاف دليل مرگ و ميرها را به اطلاع مردم و رسانه ها برساند و در صورت بروز هرگونه قصور از طرف کادر بيمارستان،‌به صورت جدي باآنها برخورد کند تا خداي ناکرده شاهد تکرار بي مسئوليتي ها و به خطر انداختن جان مردم نباشيم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=313632
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    عمرش به دنیا نبوده ربطی به بیمارستان امام سجاد نداره..الکی جو سازی نکن

  2. سجاد گفت:

    نویسنده خبر تا بحال بیمارستان رفته؟ میدونه بیمارستان چیه؟ کی میره اونجا؟ به دلايلي شاهد فوت برخي بيماران هستيم؟ البته که مرگ مادر باردار یا زائو مهمه و حتما هم پیگیری میکنن حتی بدون درخواست اولیای دم(جز برنامه های کشوریه) ولی همه ی بیماریها قابل علاج نیست. با وجود تمام اقدامات درمانی، برخی از بیماران پاسخی به درمان نمیدن. نمونه اش همین بیماری آنفلوانزا. حالا میخواد شیراز باشه یا یاسوج

  3. ناشناس گفت:

    مش سجاد مثل اینکه خیلی بهت برخورد
    به قول غطنفر حکم از خدا احتمالا از همونایی هستی که دستی در کار بیمارستانها دارند .
    درسته که کل ادارات و مملکت خیلی قانون و مقرراتی نداره ولی بیمارستانها که با جان مردم سر کار دارند واقعا نوبرند در بی توجهی .

  4. ناشناس گفت:

    در این بیمارستان سالی چند خانم باردار بعلت بی توجهی حین یا بعد از زایمان فوت میکنند ..من خودم چند مورد را شاهد بودم و چندین مورد را هم شنیدم ..حالا جبران خسارت مادی میتونه زندگی را به آنها برگردونه؟…نویسنده بحق مطلب را نوشته بجای تشکر از ایشان انتقاد نکنید شاید فوت بعدی اقوام شما باشد …علاج واقعه را باید قبل از وقوع گرفت..

دیدگاه شما