شنبه 9 آذر 1398 - 9:35

فعالترين وزير دولت کيست؟! (+عکس)

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز،  یادداشت ارسالی مخاطبین:

اين روزها اگر سري به اخبار رسانه هاي مکتوب و مجازي و صدا و سيما زده باشيد به خوبي ميفهميد وزارت نيرو يکي از فعالترين وزارتخانه هاي حال حاضر ايران است.

دکتر رضا اردکانيان قطعاً بعنوان يکي از عاليترين مقام هاي اجرايي دولت اين روزها رکورد دار بيشترين سفرهاي استاني است.

البته سفرهاي او تفاوت بزرگي با خيلي از سفرهاي متداول دارد، ‌او به هر استاني سفر مي کند دست پُر و با تعداد زيادي افتتاح و کلنگ زني با مردم استان ها ملاقات مي کند،‌ تنها در 7 هفته از سفرهاي دوره اي او در قالب پويش #هرهفته_الف_ب_ايران قريب به 4000 ميليارد تومان پروژه افتتاح و کلنگ زني شده است که در تاريخ وزارت نيرو بي سابقه بوده است.

بسياري از اقدامات او تاريخي است و تاکنون در ايران نظير نداشته است، از بزرگترين نيروگاه بادي کشور در آذربايجان شرقي گرفته تا استفاده از ظرفيت گردشگري سدها براي اولين بار در اردبيل و افتتاح نخستين فاضلاب هاي روستايي در استان هاي کمتر برخورداري از جمله گهگيلويه و بويراحمد،‌ همه و همه در نوع خود نخستين در تاريخ کشور هستند.

اين اقدامات البته همينجا متوقف نمي شود و وزير نيرو قرار است 227 پروژه در 31 استان با اعتبار 33 هزار ميليارد تومان را در قالب پويش ملي #هرهفته_الف_ب_ايران به مردم شريف کشور عمدتاً در مناطق محرومتر تقديم کند.

وزير نيرو به گفته افرادي که با او کار کرده اند زمان استراحت نميشناسد، ‌او جزو مسئولاني است که هر 24 ساعت شبانه روز در دسترس است و دنبال پيگيري امورات زيربنايي صنعت آب و برق کشور است تا مطمئن شود الزامات اوليه اقتصاد و اشتغال کشور دچار خدشه و چالش نمي شود و هم فرامين رهبر انقلاب در خصوص توليد و اقتصاد بومي که زيرساخت هاي اوليه آن همان آب و برق مناسب است،‌ به خوبي عملياتي شود و قطعاً اثرات اقدامات امروز در آينده نه چندان دور در زندگي مردم و اقتصاد کشور به خوبي نمايان مي شود.

رضا اردکانيان از چهره هاي سرشناس دنيا و سازمان ملل در خصوص آب و محيط زيست به شمار مي رود، ‌درجه و جايگاه عالي علمي و اجرايي در اين خصوص را دنيا بر اساس تخصص به او اعطا کرده اما او حاضر شده همه افتخارات بين المللي و فوايد مالي آنچناني را کنار بگذارد و با پذيرش مصائب خدمت در يکي از پر چالش ترين وزارتخانه ها، به مردم خدمت کند، قطعاً بايد قدردان اينچنين خدمتگذاران بي ادعايي بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=313580
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سيد گفت:

    احسنت بر اين وزير شايسته،‌اگر دولت همه وزرا را بر اساس توانمندي و شايستگي انتخاب و معرفي مي کرد قطعاً امروز چالش هاي ما کمتر بود

  2. واقع بین گفت:

    حیف این وزیر که اولا در این دولت است و ثانیا مدیر کلی مثل د… را برای این استان انتخاب کرد.

  3. ناشناس گفت:

    واقعا . اینقدر خوب کار کردند که اگر دولت بعدی اصول گرا هم باشه باز از ایشان می خواهند وزیر بمونه ….کاش وزرای دیگر الگو بگیرند

دیدگاه شما