پنجشنبه 7 آذر 1398 - 13:45

فقط 7 شهرک صنعتی کهگیلویه و بویراحمد فعال است/نابود شدن زیرساخت‌ها در شهرک‌ها

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: از مجموع 14 شهرک صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد تنها 7 شهرک صنعتی استان اکنون خدمات می‌دهند.

به گزارش بویرنیوز، جبار کیانی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد اظهار کرد: از مجموع 14 شهرک صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد تنها 7 شهرک صنعتی استان اکنون خدمات می‌دهند.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج ادامه داد: علی‌رغم تمام اعتباراتی که هزینه این شهرک‌ها شده و زیرساخت‌هایی که در آن‌ها ایجاد شده به نظر می‌رسد مکان‌یابی آن‌ها آمایشی نبوده یا این که مشوق‌های لازم به درستی داده نشده است.

وی به برخی از شهرک‌های بلااستفاده استان اشاره کرد و گفت: شهرک لیکک، خان‌احمد، طولیان و سقاوه در حال حاضر عملا بلااستفاده هستند و یک واحد صنعتی هم در آن‌ها فعال نیست.

این مسوول از نابود شدن زیرساخت‌ها در شهرک‌ها مثل خشک شدن چاه آب و سایر امکانات آن‌ها یاد کرد و گفت: قیمت زمین در آن‌ها به قدری بالاست که کسی مراجعه نمی‌کند.

رئیسی اتاق بازرگانی یاسوج با بیان این که اینجا بهشت انرژی پاک اعم از خورشیدی و آبی است افزود: ده‌ها طرح انرژی خورشیدی خوب می‌توان در این شهرک‌ها راه‌اندازی کرد.

وی با انتقاد از این که چرا باید زمین در شهرک صنعتی استان متری 80 هزار تومان داده شود افزود: در ماراتن توسعه باید فرقی بین استان با سایر استان‌ها باشد چرا نباید زمین ناحیه صنعتی متری 5 هزار تومان باشد.

کیانی با خطاب قرار دادن مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایران در خصوص مشکل در اداراه شهرک‌های صنعتی استان اظهار کرد: باید از محل اعتبارات تبصره 180 و فنی و اعتباری به این شهرک‌ها اعتبار بدهید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=313544
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    تعجبم ناشی از عملکرد خوش نشینی شما هاست به گردن چه کسی می اندازید

دیدگاه شما