پنجشنبه 7 آذر 1398 - 13:35

تاجگردون خیال رقبا را راحت کرد/رد صلاحیتی در کار نیست!(+عکس)

غلامرضا تاجگردون،نماینده گچساران و باشت در نشست هم اندیشی طایفه دولتیاری گچساران ،ضمن تبریک هفته بسیج گفت:این روزها،هفته ای است که یادآور رشادت ها و شجاعت عزیزان این مرز وبوم است ،بسیجیانی که با خون خود و با رشادتی که در دوران جنگ تحمیلی رقم زدند امنیتی را بوجود آوردند که امروز ما در این خاک پهناور با امنیت و اقتدار در مقابل همه دشمنان استوار ایستاده ایم.

به گزارش بویرنیوز، نماینده گچساران و باشت افزود:به خودم می بالم که خواهر زاده ایلی هستم که به هر صورت گرداگرد خودم جوانان عزیزی دارم و اگر گوشه ای هم افتخاری دارم، شک نکنید که سهم بالایی از این افتخار سهم شماست و شماهایی که تلاش کردید که شرایط را آنطور رقم بزنید که ما بتوانیم بهتر خدمت کنیم.

حرف تازه تاجگردون!

تاجگردون اظهارکرد:در دروه های قبل و در شرایطی که تبلیغات برای انتخابات بود و هر کاندیدایی که برنامه هایش را مطرح می کرد همیشه یک حرف می زدم که کسی که می خواهد نماینده باشد می بایستی اصطلاحا پشتش هم گرم باشد به مردمانش و کسانی که از او حمالیت کردند تا به خانه ملت برود، با این دیدگاه و با این روش حرف نو در جامعه و یا حداقل حوزه گچساران و باشت زده شد.

نماینده گچساران و باشت تصریح کرد:این روزها برخی ها منتقد هستند که چرا مثلا طبل قومیت و اینگونه موضوعات را می زنید و ما هم قبول داریم که نباید جامعه را به سمت قومیت هدایت کرد، اما یک چیز واضح است که عظمت هر خطه ای از ایران ، استان و یا شهرستانی به اقوامش است.

30نفر بالاتر از تراز نمایندگی!!!

وی افزود:من به جرات عرض می کنم که در جمع شما حداقل می توانم حدود 30نفر را به چشم بگویم که از میانگین تراز نمایندگان فعلی مجلس بالاترند ،اما گاهی اوقات عدم خودباوری در میان ما و یا به عبارتی عدم خودباوری در بین جوانان و تحصیلکردگان شرایطی را فراهم می کند که کسانی که حقشان نیست بالاتر از آنچیزی که شایستگی آن را ندارند،قرار می گیرند.

تاجگردون درادامه گفت:رقابت در هر مسئولیت و یا هر صنفی وجود دارد و رقابت زمانی زیباست که صحنه رقابت شفاف و آشکار باشد اگر چه  زور گویی ، تملق و قسم خوردن ها تمام شد و شبانه به خانه رفتن ها دیگر هم نتیجه نداد و مهم این است که تو بتوانی در جماعت حرف بزنی و حرف بشنوی نه در پستوی خانه قول دروغ بدهی و حرف کذب بشنوی و این شرایط رو به بهبود است.

نماینده گچساران و باشت تصریح کرد:امروز جوانانی از بنده تشکر کرد که جاده های گچساران و باشت ایمن شده است و آیا این جاده فقط برای عبور عده ای خاص خواهد بود؟،مردم باید بدانند که این فردی که می خواهید انتخاب کنید می تواند یا نمی تواند! و شرط دوم این است که اگر انتخاب شد نیز به او اعتماد داشته باشید.

درون کشور هزار و یک مشکل داریم

وی اظهارکرد:قطعا در مسیری که انتخاب کردید و جلو رفتیم اشتباه و نقصان هم وجود دارد ،امروز ایران عزیزمان در این مقطع نیاز به حرکت های بسیار سنجیده دارد و از گوشه گوشه دنیا به ما می تازند و در داخل هزارو یک مشکل داریم یا در حسن تدبیر و یا در بد تدبیر و مجموعه ای از مشکلات وجود دارد که می بایستی در کنار این مشکلات تصمیم درستی نیز گرفته شود.

تاجگردون گفت:اول آنکسی که روی صندلی خانه ملت می نشیند،فراموش نکند که به واسطه رای چه کسی امروز آنجا حضور دارد،چند روز پیشتر در مناسبت خاصی در شورای هماهنگی امور اقتصادی بحثی پیش آمد و روسای محترم سه قوه هم بودند.

وی افزود:عرض کردم که مردم دیارم به من رای داده اند و از استانی که محروم ترین استان هاست در مجلسی حضور یافته ام که به واسطه رای نمایندگان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شدم و بعد شرایطی فراهم شد که مقام معظم رهبری شورای فراهم کردند که بنده در کنار شما باشم.

نباید به رای مردم خیانت کرد

نماینده گچساران و باشت تصریح کرد:من باید همواره به این فکر کنم که من به واسطه چه چیزی اینجا حضور دارم ،اما اصل موضوع رای مردم است و اولین چیزی که نباید فراموش کرد این است که تو نباید به این رای خیانت کنی،پس مهمترین چیزی که باید توجه کنم این است که به رای ملت خیانت نکنم.

قرار نیست با دروغ و تزویر کار را جلو برد

وی افزود:قرار نیست با دروغ و تزویر کار را جلو برد،یکبار پریدی ملخک دوبار پریدی ملخک،آخرش زمین می خوری ،قریب به 30سال است که خداوند توفیق داد که در عرصه اجرایی و خدمت هم خدمتگذار مردم باشم و بالاخره باید این تجربه ، توان و پشتوانه مردمی را بکار گرفت که همان خدمت است.

 تاجگردون تصریح کرد:من حق ندارم که فراموش کنم که لر هستم،و این خیلی حرف است و خیلی از ماها وقتی در مسئولیتی قرار می گیریم خجالت می کشیم که ما لر هستیم، اما امروز افتخار می کنیم که ما لر هستیم.

نماینده گچساران و باشت تصریح کرد:در هر مسئولیتی که قرار گرفته ای مهمترین چیزی که برای خودت و جایگاهت مهم است،همین اصالت است که اگر خدای ناکرده کج رفت و یا خیانت کردپس  یقه چه کسی را باید بگیریم.

ماجرای 300شرکت تاجگردون!

وی افزود:بنده از وقتی نماینده شدم حتی یکساعت هم تدریس نداشتم،در هیچ بنگاه اقتصادی و در هیچ مسئولیت ، شراکت و فعالیت اقتصادی خودم و خانواده ام حضور پیدا نکردیم،امروز فردی به من پیام دادکه پرونده ای درست کرده اند که تاجگردون بیش از 300شرکت دارد و داده اند به رئیس قوه قضاییه و عرض کردم یکی که هیچ،هرچیزی که پیدا کردید کلا مال خودتان و حلالتان.

رای سه هزار نفری یک روستا

تاجگردون اظهارکرد:ما به این فکر نبودیم که در کسوت نمایندگی مال اندوزی برای خودمان کنیم فشاید نشد برخی کارها را انجام دهیم اما برخی موضوعات که یک علامت بود توجه کردیم،دور دوم مجلس وقتی می خواستند رای مردم را بشمارند می گفتند صبر کنید رای منطقه پیچاب باشت هم بیاید و یک مرتبه صندوق پیچاب می آمد و آنوقت سه هزار رای آقای نجفی داشتند.

نماینده گچساران و باشت تصریح کرد:به هر حال راهی که نبود با بالگرد می رفتند و زیر درخت بلوطی پر می کردند و می آمدند و حالا که به ما رسید و پل زدیم ، جاده کشیدیم و برق بردیم، گفتند صندوق پیچاب بیاید و گفتند سیصد رای!،می خواهم عرض کنم که برای هوس رای نیست که آن حجم از سرمایه گذاری باید در این منطقه انجام شود.

وی تصریح کرد:در یک گزارشی از عزیزانی که خیلی متعهدانه احساس تکلیف می کنند و شب ها می نشیند و گزارش می نویسند و معمولا شبی ده ها گزارش برای بنده می رود و هرچی هم دلشان بخواهد می نویسند و در یکی از این گزارشات این را نوشتند که بنده هم این موضوع را نمی دانستم.

حکایت تخریب تاجگردون!

تاجگردون گفت:نوشته بودند که پدر بزرگ بنده(مرحوم بارانی) توسط باباجان کشته شد و باباجان نیز توسط دامادش (کی جمشید) کشته شد و کی جمشید هم به دستور کربلایی ظفر (پدر تاجگردون) این اقدام را انجام داد، پس غلام تاجگردون هم بخاطر اینکه لطف کی جمشید را جبران کند پسرش را گذاشت رئیس حراست شرکت نفت؛خدایی اگر یک ذره انصاف و اخلاقیات داشته باشید چقدر باید ذهنتان فاسد باشد تا این موارد را به هم پیوند بزنید تا من را خراب کنید و داستان ما خود حکایتی است.

هیچ چیز قایمکی ندارم

نماینده گچساران و باشت تصریح کرد:با استفاده از ابزار نو و شبکه های مجازی ذهن فاسدشان را به خورد ده ها جوان می دهند،آیا این حق جامعه است؟،ما یک مسیری را انتخاب کردیم و سعی کردیم جلو برویم و عمل کنیم و به مردم هم گزارش می دهیم و هیچ چیزی را هم قایم نمی کنیم،اصلا امکان پذیر نیست که یکی مثل من بخواهد چیز قایمکی داشته باشد سفر قایمکی ،پول قایمکی،شرکت قایمکی و هر چیزی که شما فکر کنید اصلا امکانپذیر نیست.

تاجگردون هم عددی نیست

وی افزود:این مملکت اینقدر آدم بزرگ را پایین آورد که برایشان غلام تاجگردون هم عددی نیست،مردم گچساران و باشت بیش از آنچیزی که شما فکر می کنید نیازمند خدمت و کار هستند و بد نیست کمی در این شهر و روستا قدم بزنید تا ببینید اوضاع و احوال شهرمان چگونه است.

شهر 30سال دست خودتان بود

تاجگردون گفت:طرف می گوید من آمده ام تا شهر را از نابسامانی و از این همه عدم تعادل نجات بدهم ،پس نجات می دادید در حالی که 30سال دست خودتان بود و نجاتش می دادید و یک مسیری را برایش انتخاب می کردید و این مسیری نبود که خیلی راحت بتوانی ازش گذشت.

رکوردهای تاجگردون در مجلس

وی تصریح کرد:پیش مردم بویراحمد می روم و می گویند باوی ولش کرده، پیش مردم باوی می روم می گویند ترک نیز ولش کرده و هر کسی یک چیزی می گوید،باشت وطن و زادگاه من است و باشت در دور قبل که من 75درصد آرا را داشتم که خودش یک رکورد در تاریخ پارلمان ایران است و رکورد بیشترین رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و نیز کمیسیون تلفیق که در تاریخ قانون گذاری ایران خودش یک رکورد است که با رای شما مردم اتفاق افتاد.

نماینده گچساران و باشت تصریح کرد:جناب آقای فولادی دور قبل در باشت 4هزار رای آوردند و اگر این افراد از هر قوم و طایفه ای باشند کلا بنده را قبول ندارند و اگر 500نفر صبح تا شب در باشت و روستا ها بگردند، پس خیالتان راحت باشد و هنوز خیلی مانده است تا تو بخواهی دوباره بالا بیایی و تا برسی مردم دوباره انتخابشان را کرده اند.

وی اظهارکرد:حرام باشد برمن تاجگردون که در کسوت نمایندگی باشم و نتوانم کاری برای مردم انجام بدهم،مردم این روزها براساس خردشان انتخاب می کنند و مرد ساخته شده است که دشمن داشته باشد و مهم این است که از دشمن و مخالفت نترسی و سربلند باشی.

خیالتان تخت باشد که رد صلاحیت نمی شوم

وی افزود:چند ماه تا انتخابات مانده است و بنده هم دیر گفتم که می آیم،نمی خواستم بیایم چرا که احساس می کردم شرایطی فراهم بشود و خدمتگذار بهتری بیاید،آن موقع که می توانستند مرا رد صلاحیت کنند،رد نکردند و الان دیگر که کاملا مشخص است! پس خیالتان تخت باشد و شما هم شک نکنید ؛ اگر می دانستند که قرار است بنده رد صلاحیت بشود پس با هم دعوا نمی کردند و می گفتند “خش ایره پس ما سی چه زور بزنیم که بگیم بره”؟.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=313537
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    بادیگاردهای مسلح!!!!!!!

  2. همشهری گفت:

    جای تاسف است که فردی که خود را قانونگذار تلقی می کند افتخار می کند که در یک محیط آرام اطراف آنرا چند بچه تفنگ به دوش ایستاده اند. این بجز بی کلاسی و بی جنبه ایی چیز دیگری را نشان نمی دهد. افسوس که با هارت و پورت چه افرادی و با چه تفکری روانه مجلس می کنیم

  3. ش گفت:

    دقیقا یاد سخنان روحانی وجهانگیری در مناظره ها همینطور حرفها را بخورد مخاطب می دهید

  4. هحق گفت:

    ایران اسلامی به چنین نماینده ای احتیاج داره وبه خود مب بالد ای کاش یک بار درکهگیلوبه کاندید بشه

دیدگاه شما