سه شنبه 5 آذر 1398 - 15:29

روایت سردار نجات از دلیل حمایت رهبری از سهمیه‌بندی بنزین

بويرنيوز– معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه بیان کرد: اگر تصمیم‌های کف خیابانی ادامه پیدا می‌کرد سوء‌استفاده‌کنندگان خواسته‌های بعدی خود را استعفای سران قوا، استعفای مجلس و فروپاشی انقلاب به خیابان‌ها می‌آوردند، بنابراین در اینجا رهبری با بصیرت و هوشمندی فضا را مدیریت کردند و این پاسخ کسانی است که دلیل حمایت رهبری از سهمیه‌بندی را می‌پرسند.

سردار نجات گفت: در ایران حرکتی که در جهت گران شدن بنزین به راه افتاد علی‌رغم اینکه اعتراضات مردم برای گرانی به حق بود ولی عده‌ای سازمان یافته از اعتراضات مردم سوء استفاده کردند ولی وقتی مردم بصیر دیدند بیگانگان درحال سوء‌استفاده کردن هستند به سرعت صف خود را جدا کردند.

روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی اعلام کرد: سردار حسین نجات در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان اراک با اشاره به تشکیل بسیج اظهار داشت: امام(ره) بسیج را بر پایه مردمی برای تشکیل ارتش ده‌ها میلیونی برای برافراشته کردن پرچم اسلام در جهان اسلام تشکیل دادند.

وی افزود: امروز بسیج با صداقت‌ترین، با اخلاص‌ترین و مؤمن‌ترین افراد در روی زمین هستند که عشق خدمت برای مردم و انقلاب را دارند و مشتاقانه در این راستا قدم بر‌می‌دارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه تصریح کرد: بسیج رنگ، پوست، مذهب، قوم، شیعه، سنی، لر، بلوچ، عرب، ترک، سیاه، سفید، نوجوان، جوان، پیر و غیره نمی‌شناسد چراکه هر کس طرفدار پابرهنگان و مستضعفین بوده و شوق برای خدمت داشته باشد بسیجی است و بر پیشانی بسیجیان جانفشانی نوشته‌اند.

نجات بیان کرد: در طول چهل سال انقلاب امنیت را بسیجیان برای کشور آورده‌اند و هرکجا که کشور در معرض تهدیدات بوده حضور بسیج چشمگیر و پررنگ بوده است.

به بهانه اعتراضات معیشتی افراد سازمان‌یافته را در تجمعات عراق وارد کردند

وی با اشاره به اینکه چند وقت پیش ائتلافی از عربستان، اسرائیل و آمریکا شکل گرفت که در سه ضلع لبنان، عراق و ایران تحرکاتی را برای ضربه زدن به اصل ساختار آنها وارد کنند ادامه داد: به بهانه اعتراضات معیشتی افراد سازمان‌یافته را در تجمعات عراق وارد کردند و برخی از نخبگان عراق هم از این حرکت‌ها حمایت کردند ولی وقتی دیدند به اموال عمومی ضربه وارد می‌کنند متوجه گول خوردن خود شدند و با ورود مراجع و گروه‌های مختلف سیاسی این توطئه شکست خورد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه عنوان کرد: دشمنان همین حرکت را در لبنان به راه انداختند که با مدیریت صحیح سیدحسن نصرالله مواجه شد و توطئه آنها در لبنان هم شکست خورد.

نجات افزود: اما در ایران حرکتی که در جهت گران شدن بنزین به راه افتاد علی‌رغم اینکه اعتراضات مردم برای گرانی به حق بود ولی عده‌ای سازمان یافته از اعتراضات مردم سوء استفاده کردند ولی وقتی مردم بصیر دیدند بیگانگان درحال سوء‌استفاده کردن هستند به سرعت صف خود را جدا کردند.

وی تصریح کرد: اینجا بود که مقام معظم رهبری تصمیم گرفتند از تصمیم سران قوا حمایت کنند چراکه اگر این کار را انجام نمی‌دادند دیگر تصمیم‌ها به کف خیابان‌ها می‌آمدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه بیان کرد: اگر تصمیم‌های کف خیابانی ادامه پیدا می‌کرد سوء‌استفاده‌کنندگان خواسته‌های بعدی خود را استعفای سران قوا، استعفای مجلس و فروپاشی انقلاب به خیابان‌ها می‌آوردند، بنابراین در اینجا رهبری با بصیرت و هوشمندی فضا را مدیریت کردند و این پاسخ کسانی است که دلیل حمایت رهبری از سهمیه‌بندی را می‌پرسند.

نجات ادامه داد: بسیاری از تصمیمات روزانه در کشور انجام می‌شود که اصلا مقام معظم رهبری در آنها ورودی پیدا نمی‌کند ولی این تصمیم سران قوا جنس دیگری داشت، بنابراین رهبری به موقع توطئه دشمنان را برطرف کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه عنوان کرد: دولت در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیمات خود باید فکر افراد و خانواده‌های ضعیف و خصوصا روستایی‌ها و کارگران را بکند چراکه نباید در انقلاب اسلامی تصمیمی گرفته شود که به خانواده‌های مستضعفین ضربه‌ای وارد شود.

نجات افزود: کشورداری یعنی اینکه مردم را محرم بدانیم چراکه مردم ایران مردمی نجیب هستند و همیشه در طول چهل سال انقلاب وفاداری خود را به نظام اسلامی ثابت کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه امروز ملت ایران به تصمیمات و مدیریت دولت انتقاد دارد ولی زیر پرچم استکبار و بیگانگان نخواهد رفت افزود: ملت ایران نخواهد گذاشت که با اعتراضات خود دشمن سوء‌استفاده کند و آنها هیچگاه باعث خوشحالی دشمن نخواهند شد ولی تمرکز دولت باید بر روی خدمت به مردم باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه تصریح کرد: امروز بسیجیان باید توان‌های خود را بالا ببرند و سنگرهای مدیریتی کشور را بگیرند چراکه اگر سنگرهای مدیریتی و دولتی کشور دست بسیجیان بود قطعا این مشکلات ایجاد نمی شد، بنابراین بسیجیان باید عقب‌ماندگی‌های کشور را جبران کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=313409
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما