یکشنبه 3 آذر 1398 - 13:58

چرخش 180درجه عضو شورای شهر یاسوج درباره شهردار؛ در شورا چه می گذرد؟

این روزها اختلاف اعضای شورای شهر یاسوج و حملات تند و تیز گروه موسوم به اقلیت به شهردار یاعث ایجاد حواشی زیادی در شورای شهر و شهرداری یاسوج شده است.

به گزارش «بویر نیوز»، مدتی است سه عضو شورای شهر یاسوج به بهانه های مختلف اعلام می کنند شهرداری یاسوج راکد شده است؛ یکی از عقب ماندگی سه ماه حقوق کارگران می گوید و دیگری از کارهای عمرانی انتقاد می کند و دیگری انگ طایفه گرایی به مقدم می زند.

در همین حال صحبت های فرشاد نگین تاجی بیش از سایر اعضا مورد توجه قرار گرفته است.

نگین تاجی که کمتر از چند ماه پیش که در گروه اکثریت قرار داشت، قاطعانه از شهردار حمایت می کرد و در گفتگو با رسانه ها تاکید کرده بود که شهردار یاسوج می ماند و با بیان اینکه کارهای خوبی در دوره شهردار نستهن مقدم از جمله خیابان 45 متری، پل چهارم  بشار، آسفالت و جدول گذاری معابر انجام شده است، خاطرنشان کرده بود: نمی‌خواهیم سر منافع مردم معامله کنیم و هر فردی برای مردم کاری انجام دهد، قائل به نوکری وی هستیم!

حالا اما پس از چند ماه از صحبت های نگین تاجی که گفته بود “باید به نستهن مقدم شهردار یاسوج برای خدمتگذاری وقت دهیم زیرا در غیر این صورت مغرضانه برخورد کرده‌ایم”، بازی برای نگین تاجی برگشته است و وی در جدیدترین اظهارات خود خواستار استیضاح و یا استعفای مقدم شده است.

جالب ترین بخش صحبت های نگین تاجی آنجاست که گفته “قبلا چون هیئت رئیسه شکل گرفته با شهردار همسو بودند اشکالات و ایرادات همانجا خاک می‌شد، شهردار را نقد نمی‌کردند، سعی می‌کردند از آگاهی مردم جلوگیری شود.” و البته فراموش نکنیم وی آنموقع از حامیان و همراهان هیات رئیسه بود.

 

صحبت های بی پرده مقدم

مجموعه حملا اخیر باعث شد تا شهردار یاسوج نیز به این صحبت ها واکنش نشان دهد و نستهن مقدم در سخنانی بی پرده در واکنش به این اختلافات و حملاتی که به شهرداری صورت گرفته است، معتقد است  رسالت برخی‌ها در هجمه علیه شهرداری این بوده که بعد از به دست آوردن اعتماد مردم چوب لای چرخ شهرداری بگذارند ولی این چوب های پوشالی لای چرخ های آهنین در حال حرکت شهرداری می شکند.

مقدم همچنین گفته است حاضر است صندلی خود را واگذار کند اما وارد معامله گری و سهم خواهی بعضی از اعضای شورای شهر نشود و در پاسخ به درخواست مناظره برخی از اعضای شورای شهر هم بیان کرده است: در شورای شهر پاسخ سوالات شورا را می دهد ولی برای مناظره باید بزرگترهایشان هم همراهشان باشد که منظور وی این بوده که کسانی که از بیرون برای شورا تصمیم می گیرند هم حضور داشته باشند!

وی تاکید کرده است: اهل باج و معامله نیستم و اگر کسی چنین چیزی در سر دارد آن را بیرون کند و به کمک مردمی بیاید که تحریم‌ها و کمبودها را تحمل می‌کنند اما پرخاش‌گری و سم‌پاشی را تحمل نمی‌کنند.

به گزارش بویر نیوز، اگرچه چند ماه از تشکیل هیات رئیسه سوم شورای پنجم شهر یاسوج به ریاست خوبانی و با حمایت اکبری تبار و نگین تاجی می گذرد ولی کمیسیون های شورای شهر تشکیل نشده است اما همه چیز واضح است و قضاوت را باید به مردم سپرد تا شاید در آینده انتخاب های واقع بینانه تری داشته باشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=313319
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    چرخش 180 درجه ای نه 360 درجه ای

  2. لیکک گفت:

    در بین اعضای شورای شهر یکی رو خوب میشناسم سالم و صادق
    حاج محمدرحیم دهراب پور

  3. ناشناس گفت:

    از ماست که بر ماست, وقتی با یه ناهار رای مون رو می فروشیم همین میشه..!

  4. hamed گفت:

    عاقبت منفعت طلبی و دروغ گفتن به مردم همینه .

  5. ستار گفت:

    خدالعنت کنه آن کسی که بنیادشورارا نهادکه مظخرف ترین نهاد دردولت بی تدبیری وناامیدیاست

دیدگاه شما