پنجشنبه 23 آبان 1398 - 10:21

پژوهش تحقیقاتی آسیبهای احتمالی دکلهای مخابرات انجام شود

بویرنیوز: مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: باهدف بررسی آسیب های احتمالی دکل های مخابراتی، یک پژوهش تحقیقاتی با مشارکت دانشگاههای علوم پزشکی یاسوج و شیراز انجام می شود.
حجت الاسلام علی فتح میر محمدی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: همچنین یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار، با هدف کاهش آسیبهای اجتماعی در حاشیه شهرهای یاسوج، دوگنبدان و دهدشت به ادارت آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه های استان، شهرداری‌ مادوان، نیروی انتظامی و سازمان بهزیستی اختصاص یافت.

وی بیان داشت: این اعتبارات برای تجهیز مدارس، سالنهای ورزشی جوانان، مراکز آموزشی فنی حرفه‌ای و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان هزینه می شود.

میر محمدی با بیان اینکه در یک سال اخیر شاهد کاهش جمعیت استان بودیم، گفت: یکی از دلایل کاهش جمعیت، افزایش آمار ناباروری در استان بوده است.

وی افزود: در این راستا طرح پژوهشی و تحقیقاتی ناباروری با مشارکت فرمانداریها و دانشگاه علوم پزشکی به صورت میدانی درحال اجرا است.

میر محمدی اظهار داشت: در این راستا همچنین دو مرکز ناباروری در شهرهای دوگنبدان و یاسوج راه اندازی شده است.

وی افزود: درمان ناباروری هزینه‌های بالایی دارد و هم اکنون ۸۵ درصد هزینه درمان ناباروری با کمک دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشتی درمانی پرداخت می شود./مهر

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=313015
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما