چهارشنبه 22 آبان 1398 - 16:48

واکنش شهردار یاسوج به هجمه ها علیه خود/ اهل باج و معامله نیستم

شهردار یاسوج عنوان کرد: ما در شهرداری قانون را سرلوحه کار قرار می‌دهیم و به توصیه، همراهی و راهنمایی مردم، مسوولان و هر عضو شورا اعتماد و آن را اجرایی می‌کنیم/شهردار سلیقه‌ای، جناحی و گروهی نیستم و تابع قانونم.

به گزارش بویرنیوز، نستهن مقدم در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه مطبوعات استان در پاسخ به برخی هجمه‌ها علیه شهرداری یاسوج گفت: در دوره کاریم خیلی‌ از نشده‌ها را انتظار دارند بشود که البته این توفیقی برای من است، قرارداد ساخت سینما منعقد شد، شهر بدون پایش تصویری به سالن پایش تصویری مجهز و وضعیت شهر رصد می‌شود، در این مدت چند همایش ملی برگزار شد، کارخانه بازیافت در حال احداث است و در کمربندی‌های ورودی شهرها اقدامات خوبی شده است.

وی عنوان کرد: ممکن است رسالت برخی‌ها در هجمه علیه شهرداری این بوده که بعد از به دست آوردن اعتماد مردم چوب لای چرخ شهرداری بگذارند اما چرخ شهرداری می‌چرخد و این چوب‌های پوشالی می‌شکند.

شهردار یاسوج عنوان کرد: ما در شهرداری قانون را سرلوحه کار قرار می‌دهیم و به توصیه، همراهی و راهنمایی مردم، مسوولان و هر عضو شورا اعتماد و آن را اجرایی می‌کنیم.

این مسوول بیان کرد: من شهردار کارهای سلیقه‌ای، جناحی و گروهی نیستم که هر کسی آنطور که خواست بچرخاند‌، تابع قانون هستم و برای منافع مردم اهل باج، تعامل و معامله نیستم و اگر کسی چنین چیزی در سر دارد آن را بیرون کند و به کمک مردمی بیاید که تحریم‌ها و کمبودها را تحمل می‌کنند اما پرخاش‌گری و سم‌پاشی را تحمل نمی‌کنند.

مقدم ادامه داد: مردم خدمات شهرداری را به ساعت، ثانیه و روز می‌بینند و تا روزی که هستم در خدمت به مردم کوتاهی نمی‌کنم. بیشتر دسته‌بندی‌های صورت گرفته علیه شهرداری کارشکنی درون شورایی است اما خوشبختانه قالب اعضای شورا برای کار کمر همت بسته‌اند.

شهردار یاسوج بیان کرد: انتظار می‌رود ۷ عضو شورا در یک جمع هم‌افزا به جلسات درون شهری اهمیت دهند، هنوز کمیسیون‌های شورا مشخص نیست اما ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم بدون وقفه کارمان را انجام می‌دهیم.

مقدم عنوان کرد: منتظر خبری هستم که شورا در فضایی آرام با دقت به همه دستگاه‌های از جمله شهرداری نظارت کنند شورا باید تولید  فکر کند و مصوبات خوبی داشته باشد، کمتر با اخبار ناصحیح و جنجالی مردم را به دردسر بیاندازیم چرا که مردم باید وقت خود را صرف تولید علم و خبرهای امیدآفرین کنند.

وی بیان کرد: بی‌مورد نگویم شهردار تخلف کرده شاید آنجایی تخلف شده که کار کرده باشیم اما هر جایی کار می‌کردیم می‌گفتند این کار نباید انجام شود، دیوارنگاری نباید صورت گیرد، فلان همایش فرهنگی برگزار نشود، فلان محله نباید آسفالت می‌شد در حالی که همه جای این شهر نیاز به کار دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=312983
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما