چهارشنبه 22 آبان 1398 - 11:20

اعتراض دانشجویان دانشکده اقتصاد به کیفیت نامناسب غذا/احتمال لغو قرارداد با پیمانکار متخلف

در پی اعتراض جمعی از دانشجویان دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران به کیفیت نامناسب غذای این دانشکده معاون دانشجویی دانشگاه تهران از برخورد با پیمانکار متخلف و همچنین احتمال لغو قرارداد با او خبر داد و گفت: این دومین بار است که پیمانکار دانشکده اقتصاد کیفیت لازم را در تهیه، توزیع و پخت غذای دانشجویی رعایت نمی‌کند و دانشگاه تهران با این پیمانکار برخورد می‌کندو احتمال لغو قرارداد آن وجود دارد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از ایسنا، دکتر حبیبا در خصوص اعتراض دانشجویان دانشکده اقتصاد این دانشگاه به کیفیت پایین غذا و همچنین برخورد دانشگاه با پیمانکار متخلف به ایسنا گفت: دانشگاه تهران با تمامی پیمانکارانی که در توزیع، تهیه مواد و پخت غذای دانشجویان کوتاهی کنند و کیفیت لازم را رعایت نکنند، برخورد جدی خواهد کرد. در بحث اعتراض دانشجویان دانشکده اقتصاد به کیفیت نامناسب غذا نیز وارد شدیم و موضوع را پیگیری کردیم.                                                                   

وی در ادامه تصریح کرد: پیمانکار دانشکده اقتصاد کیفیت لازم را در تهیه غذای دانشجویان رعایت نکرده است و این دومین بار است که این پیمانکار در این زمینه تخلف می‌کند، بنابراین بر اساس مفاد قرارداد ابتدا تذکر شفاهی به این پیمانکار داده و در مرحله‌ بعد جریمه و در نهایت اگر این کیفیت رعایت نشود، با پیمانکار لغو قرارداد می‌کنیم. با توجه به این‌که قرارداد با پیمانکار جدید پروسه خاص خود را دارد و یک روند طولانی مدت است؛ بنابراین لغو قرارداد به عنوان گزینه نهایی در برخوردها تلقی خواهد شد.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران با تاکید بر این‌که هر دانشکده مسئولیت نظارت بر کیفیت غذای دانشجویی خود را دارد، اظهار کرد: به دلیل پراکندگی ساختمان‌های دانشکده ما سلف مرکزی در دانشگاه به منظور تهیه یکجا برای پخت غذای دانشجویان را نداریم، به همین جهت هر دانشکده آشپزخانه مخصوص به خود را دارد و غذای دانشجویان را تهیه می‌کند.

دکتر حبیبا خاطر نشان کرد: دانشگاه تهران به دنبال راه‌اندازی آشپزخانه سلف مرکزی در دانشگاه بود که هنوز به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌ها و عدم بودجه لازم نتوانستیم این سلف مرکزی را راه‌اندازی کنیم. امیدواریم در آینده شرایط لازم برای راه‌اندازی آن فراهم شود.

به گزارش ایسنا، روز گذشته دانشجویان دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران در اعتراض به کیفیت نامناسب غذای این دانشکده با قراردادن غذاهای خود در محوطه دانشگاه خواستار رسیدگی دانشگاه به کیفیت غذا و برخورد با پیمانکار شدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=312963
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما