چاپ این برگه

دستگیری مجدد مجرم سابقه دار متواری از زندان گچساران

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری مجدد مجرم سابقه دار متواری از زندان شهرستان گچساران خبر داد.

سردار “مهدی انصاری” در گفت و گو با پلیس گفت: در سوم آبان ماه سال جاری و در حدود ساعت ۷ عصر ، متهم سابقه داری که در زندان گچساران به سر می برد، اقدام به فرار نمود که از تاریخ فرار این فرد، موضوع تعقیب و دستگیری مجدد این مجرم در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت .

وی افزود : از تاریخ فرار این مجرم ؛ همکاران پرتلاش اینجانب در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با اهتمام و جدیت ویژه، پیگیر موضوع بودند تا اینکه مخفیگاه این مجرم شناسایی و برای انجام عملیات دستگیری به محل مورد نظر که در یکی از شهرستان های استان همجوار بودند عزیمت کردند.

سردار انصاری بیان داشت : مجرم مورد نظر ، بی خبر از اشراف کامل اطلاعاتی پلیس ، هنگامی که قصد داشت به یکی دیگر از استانهای دیگر همجوار فرار نمایند ، در یک عملیات کاملاً غافلگیرانه و مقتدرانه توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران ، در یکی از محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد به دام پلیس افتاد و دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان ضمن اشاره به اینکه این عملیات با هماهنگی مقام محترم قضایی انجام گرفته در ادامه خاطرنشان کرد : در این عملیات یکی از بستگان مجرم که با خودروی شخصی خود قصد فرار و انتقال این مجرم را داشته، نیز دستگیر و خودروی وی توقیف و مجرم سابقه دار متواری از زندان گچساران به یکی از مقر های انتظامی شهرستان انتقال و تحت نظر پلیس می باشد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان تاکید کرد: پلیس با تمام توان در مقابل قانون گریزان و مجرمان آماده بوده و فرصت هیچ گونه عرض اندام به آنها را نخواهد داد.

با ما همراه باشید در👇👇
کانال پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد
💥سروش
👇👇👇
http://sapp.ir/police_kvb