چاپ این برگه

یک ادعای نگران کننده درباره مربی تیم ملی ایران

بویرنیوز، یک عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره سفر سلیمانی، خزانه‌دار فدراسیون فوتبال به ترکیه برای حل مشکلی مالی ویلموتس گفت: از جزییات سفر او خبر ندارم اما او به ترکیه رفته تا راهکار مناسبی را پیدا کند.

یک عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با بیان این که زمان بازگشت ویلموتس به ایران مشخص نیست، گفت: اگر مسائل مالی حل شود، او در بازی با عراق کنار تیم ملی خواهد بود.

به گزارش ایسنا، محمود شیعی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: امروز شاهد داربی خودروسازها بودیم. حساسیت‌های این بازی خارج از زمین بود. سایپا تیم جوان و سخت کوشی بود اما به لطف خدا توانستیم از تک گل خودمان محافظت کرده و بازی را ببریم. امیدوارم این روند را تا رسیدن به صدر جدول ادامه دهیم.

او درباره شائبه فسخ قرارداد ویلموتس با ایران و پرداخت نشدن مطالبات مالی سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: بحث آقای ویلموتس را از آقای تاج بپرسید. مسائل مالی از نظر بودجه تامین شده است اما دنبال راهکار و روشی هستیم تا پول خیلی سریع‌تر به ایشان برسد. راهکاری‌های قبلی به سرانجام نرسیده ولی این پول بیش‌تر از انتظار ویلموتس است. ان‌شاء‌الله در دو، سه روز آینده مشکل حل می‌شود.

یک عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره سفر سلیمانی، خزانه‌دار فدراسیون فوتبال به ترکیه برای حل مشکلی مالی ویلموتس گفت: از جزییات سفر او خبر ندارم اما او به ترکیه رفته تا راهکار مناسبی را پیدا کند.

شیعی در واکنش به این سوال که چرا فدراسیون فوتبال نتوانست مشکل مالی سرمربی تیم ملی را به خوبی مدیریت کند؟ تاکید کرد: بالاخره این مسائل باید حل شود. چه مقدار از این شرایط در اختیار ما است؟ مشکلاتی که آمریکا برای ما درست کرده، منجر به این شرایط شده است. تاج برای پیدا کردن این پول خیلی تلاش کرد و اکنون دنبال پیدا کردن راهکار هستیم.

وی درباره زمان بازگشت ویلموتس به ایران برای آماده‌سازی تیم ملی به منظور دیدار با عراق در انتخابی جام جهانی، اظهار کرد: هنوز معلوم نیست. اگر این مسائل حل شود، او در بازی با عراق خواهد بود اما زمان آمدنش به ایران مشخص نیست.

شیعی هم‌چنین در ادامه درباره سفر اینفانتینو به ایران ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت که این موضوع را از طریق رسانه‌های خبری متوجه شده است.

این عضو هیات رییسه فدراسیون در پاسخ به این سوال که با توجه به حواشی موجود پیرامون تیم ملی و دشوار شدن راه صعود به جام جهانی در صورت ناکامی تیم ملی در دیدار حساس با عراق، گفت: چرا اینقدر منفی صحبت می‌کنید؟ تیم ایران حتما عراق را می‌برد و مشکلی نخواهد بود.

شیعی هم‌چنین درباره محل بازی ایران و عراق و میزبانی اردن به عنوان کشور سوم از این مسابقه گفت: هنوز فیفا جوابی برای درخواست عراق نداده است. برگزاری بازی در اردن قطعی نیست چرا که فیفا نامه‌ای به ما نداده است.

مدیرعامل پیکان که بعد از پیروزی تیمش مقابل سایپا در هفته دهم لیگ برتر در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، اظهار کرد: امروز شاهد داربی خودروسازها بودیم. حساسیت‌های این بازی خارج از زمین بود. سایپا تیم جوان و سخت کوشی بود اما به لطف خدا توانستیم از تک گل خودمان محافظت کرده و بازی را ببریم. امیدوارم این روند را تا رسیدن به صدر جدول ادامه دهیم