پنجشنبه 16 آبان 1398 - 17:35

بازدید دکتر تقوی نژاد از مراکز درمانی کهگیلویه؛ تماس با مدیران تامین اجتماعی و بیمه سلامت کشور + عکس

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی از مراکز درمانی و برخی پروژه‌های در دست اجرای شهرستان کهگیلویه بازدید کرد.

به گزارش بویرنیوز، دکتر سید کامل تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به همراه دکتر پرویز یزدانپناه سرپرست ،جلال پوران فرد سرپرست معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و برخی از مدیران این دانشگاه از مراکز درمانی و پروژه‌های در دست اجرای شهرستان کهگیلویه بازدید کرد.

دکتر تقوی نژاد در این بازدید در مورد تامین کسری بودجه پروژه های ناتمام عمرانی قول مساعدت و همکاری ویژه داد.

وی همچنین گفت در مورد صدور مجوزهای مورد نیاز جهت  جذب نیروی انسانی مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی استان گفت: با توجه به تعداد زیاد نیروهای طرحی شاغل در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج،حجم زیادی از بودجه  صرف پرداخت حقوق و مزایای این نیروها خواهد شد. اما همه تلاش خود را برای افزایش سهمیه استان در آزمون های استخدامی وزارت بهداشت ورفع این مشکل  انجام خواهم داد.

دکتر سید کامل تقوی نژاد در این بازدید با برقراری تماسهای  تلفنی با مهندس موهبتی؛ مدیر عامل بیمه سلامت و دکتر سالاری مدیر عامل تامین اجتماعی خواستار مساعدت ویژه برای پرداخت عمده مطالبات دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد شد که روسای این دو سازمان قول همکاری دادند.

وی همچنین در مورد تامین کسری بودجه جهت پرداخت مطالبات پرسنل وپزشکان قول مساعدت و همکاری داد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=312421
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما