سه شنبه 14 آبان 1398 - 7:37

جناب استاندار، بسم الله شورای شهر یاسوج را منحل کنید!

این روزها با نگاهی به رسانه های استان از برگزاری جلسات بی نتیجه شورای شهر یاسوج اخبار قابل توجهی میبینیم.

به گزارش بویرنیوز، در یکی از جلسات شورای شهر، رئیس شورای شهر یاسوج به صراحت گفته بود این شورا باید توسط استاندار جمع آوری شود، از طرفی اکثر اعضا به زعم و گواه خود هیچ کار مثبتی و قدم ارزشمندی هم برای شهر بر نداشته اند.

از طرفی، در دوره اخیر شورای شهر یاسوج به واسطه دوگانگی به وجود آمده بین اعضا و درواقع تشکیل دو گروه اقلیت و اکثریت، متاسفانه عمده وقت این شورا به بحث های حاشیه ای و بیهوده تلف شده است، بحث هایی که فضای نا امیدی در شهر را نیز برای شهروندان رقم زده است.

رئیس سابق شورای شهر نیز همین نظر را دارد، او گفته “مردم در شهر می گویند مگر قرار است شورا منحل شود باور کنید من راضی هستم شورا منحل شود آبرویمان دارد می رود مسایل باید هر چه زودتر حل و فصل شود.”

متاسفانه شورای شهر یاسوج به جای تعامل و همصدایی برای بهبود امورات شهری، به محلی برای چالش چند نفر تبدیل شده است ، این را همه اعضا به خوبی تایید می کنند و جالب است همه هم معترض این وضعیت هستند اما نمیتوانند و یا نمیخواهند تغییر رویه دهند، مگر سخت است منافع مردم را به عنوان اصلی اساسی و وحدت آفرین قرار دهید و حول آن با اتحاد به دنبال توسعه باشید، مگر برای همین به شما رای داده نشده؟

به گزارش بویرنیوز، قطعاً هزینه از جیب مردم برای تشکیل این جلسات بی نتیجه و این دعواهای عجیب در شورای شهر یاسوج دارای ایرادات فراوانی است، یا اعضای شورا باید هدف و کانون را خواست مردم بگذارند و برای این مهم تعامل و همدلی را پیشه خود کنند و یا چاره به گفته خود اعضا انحلال و برچیدن شورای شهر یاسوج است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=312371
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. وحید گفت:

    سلام و عرض ادب ریس شورای محترم جمع کنید این شورا رو بخدا وقتی شهردار بی برنامه دارید خدایی حقوقرپرسنل که مهمترین وظیفه یه شهرداریه نمیتونه پرداخت کنه چه امیدی به ابادانی شهر هست بخدا شورای شهر الکیه

دیدگاه شما