چاپ این برگه

پیام بیت آیت الله ملک حسینی در خصوص برگزاری مراسم سالگرد مرحوم ملک حسینی

آیین هفتمین سالگرد امسال برگزار نخواهد شد و به فضل خدا در سال آتی دومین کنگره ملی آیت الله العظمی سید کرامت الله ملک حسینی برگزار خواهدشد.

به گزارش بویرنیوز، بیت مرحوم ملک حسینی در پیامی به مردم استان در خصوص برگزاری آئین هفتمین سالگرد رحلت آن عالم فقید نوشت:

بسمه تعالی

مردم ولایتمدار و عالم پرور کهگیلویه و بویراحمد

هفت سال از عروج بزرگ مردی می گذرد که زندگی پر برکتش اش را وقف ترویج اسلام ناب محمدی و مکتب علوی کرد، آیت الله العظمی سید کرامت الله ملک حسینی رحمت الله علیه که در بیش از نیم قرن از عمر گرانمایه اش مرجع فکری و دینی مردمی بود که تبلور دین، تجلی تمسک به قرآن و اهل بیت، فضائل اخلاقی،‌ صدق و صفای الهی را در منش و روش آن فقیه شجاع و عالم عامل دیده بودند. بر این اساس شما مردم شریف و محب اهل بیت در روز وداعش حماسه ای ستودنی و ماندگار از پیوند با علمای دین و تکریم خادمان مکتب تشیع آفریدید.

اینک نیز ضمن قدردانی از الطاف بیکران مردم استان به مقام روحانیت و به خصوص به بیت آن فقیه مجاهد و فقید به اطلاع می رساند به دلیل تقارن ایام رحلت آن اسوه علم و فقاهت و صبر و شجاعت با ایام مبارک ربیع الاول و به خاطر عدم تاخیر در جشنهای مردم که به طور طبیعی در دوماه گذشته به تعویق افتاد، آیین هفتمین سالگرد امسال برگزار نخواهد شد و به فضل خدا در سال آتی دومین کنگره ملی آیت الله العظمی سید کرامت الله ملک حسینی برگزار خواهدشد.

بیت آیت الله العظمی ملک حسینی رحمت الله علیه