شنبه 11 آبان 1398 - 8:02

یک مصوبه مهم استاندار کهگیلویه و بویراحمد/لطفاً این مدیران را برکنار کنید

یکی از ملاک‌های ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی جذب اعتبارات ملی است.

به گزارش بویرنیوز، دکتر حسین کلانتری از عزم جدی خود برای توسعه استان گفت و اظهار داشت: همه مدیران باید پای کار باشند، به دنبال جذب اعتبارات از سازمان های خود در تهران باشند.

استاندار به صراحت و برای چندمین بار گفت: یکی از ملاک های ارزیابی مدیران توانمندی آنها در جذب اعتبارات و هزینه موثر آنها در راستای توسعه استان خواهد بود.

به گزارش بویرنیوز، قطعاً یکی از دلایل عدم توسعه یافتگی کهگیلویه و بویراحمد را باید در وجود مدیرانی دانست که به صندلی هایشان چسپیده اند و تلاششان تنها در راستای حفظ پست بوده است.

متاسفانه این استان با همه ممابع ارزشمندی که دارد اما هنوز نتوانسته مسئولان ملی و کشوری را مجاب به نگاه ویژه به توسعه این استان بکند و شاید عمده ترین ترین آن مدیرانی هستند که فقط یاد گرفته اند از داشته های اندک بگویند و مجیز گوی نماینده ها باشند.

کسی بر اطلاع رسانی و داشته ها و اقدامات خرده نمی گیرد، اما به حاشیه رفتن مطالبات اصلی مردم و حل مشکلات نباید اولویتش را در سایه این تشویق و تمجید ها و بیان عملکردها از دست دهد.

اگر مدیران کهگیلویه و بویراحمد در زمان حضور در وزارتخانه و سفر مقامات ملی به استان، با صدای رسا فریادگر مشکلات، کمبو.دها و نیازمندی های استان بودند شاید از رهگذر آن هم توجهات بیشترذ می شد و هم اعتبارات خوبی جذب می شد اما با عرض تاسف مدیران ما فقط بلندگوی عملکرد دستگاه ها هستند و ظاهراً بنا دارند همه چیز را گل و بلبل نشان دهند.

به گزارش بویرنیوز، یکی از انتظارات مردم از استاندار، بدون شک برکناری مدیرانی است که توانایی چانه زنی در مرکز را ندارند، مدیرانی که آنقدر ضعیف هستند که نمی توانند همین اعتبارات اندک را به درستی جذب کنند و موجب اجحاف به کل استان شده اند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=312231
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بیراحمد گفت:

    احسنت…
    حالا ک دیگه میدونی علت ناکارآمدی مدیران رو و مطالبه مردم از خودت رو هم ب وضوح بهش رسیدی؟ دست ب کار شو و مدیران ضعیف رو برکنار کن..
    حرف رو همه میتونن بزنن مهم عمله!

  2. محمد عصمتی گفت:

    با برکنار کردن مدیران بی‌عرضه موافقیم امید است که برای استان دار خوبمان پا پوش درست نکنن

  3. مجید گفت:

    احسنت جناب دکتر
    توانمندی نشانه شایسته سالاری یک مدیر هست
    انشالله پیش برد اهداف مهم استلن

  4. مجید گفت:

    احسنت جناب دکتر
    توانمندی نشانه شایسته سالاری یک مدیر هست
    انشالله پیش برد اهداف مهم استلن
    مدیر از ویژگی های علم دانایی و توانایی و تلاش بی وفقه اوست
    مدیرانی در استان هچون دکتر علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان و …

دیدگاه شما