چاپ این برگه

مختومه نمودن بیش از 20 هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف کهگیلویه و بویراحمد

مختومه نمودن بیش از 20 هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف کهگیلویه و بویراحمد

بویرنیوز– سید محمد ابراهیم ساجدی؛معاون قضایی در امور شوراهای حل اختلاف کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با روابط عمومی دادگستری استان گفت:

مختومه نمودن بیش از 20 هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف کهگیلویه و بویراحمد

سید محمد ابراهیم ساجدی، معاون قضایی رئیس کل در شوراهای حل اختلاف دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، در مصاحبه ای با روابط عمومی وارتباطات دادگستری استان به بیان گزارشی کوتاه از عملکرد این نهاد در استان پرداخت.

معاون قضایی دادگستری استان عدم وجود نیروی ابلاغ ویژه شورای حل اختلاف را از دیگر مشکلات در برخی از حوزه ها ی قضایی بیان نمود.

رئیس اداره ی امور شوراهای حل اختلاف استان در خصوص عملکرد 7ماهه سال جاری این شورا اظهار کرد : در ابتدای سال 1398 موجودی پرونده های مانده از سال گذشته 847 پرونده بود .

وی افزود:در همین مدت، 20هزارو269پرونده در 11حوزه قضایی استان به شوراهای حل اختلاف وارد شد .

ساجدی در همین رابطه افزود :ازتعداد پرونده وارده به شورای حل اختلاف، 20هزار و97پرونده، درهمین مدت، مختومه شده است.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه یکی از رسالت های اصلی شورای حل اختلاف اصلاح ذات البین وایجاد صلح وسازش ،بین اصحاب پرونده است گفت: در 7 ماهه گذشته تعداد 3هزارو 359 فقره پرونده در شوراهای حل اختلاف استان با صلح و سازش اصحاب دعواف مختومه شده است.

رئیس اداره امور شورای حل اختلاف در پایان این گفتگو اظهار کرد: 46 شعبه ی شورای حل اختلاف با 277 نفر عضو در مناطق شهری و 84 شعبه با 246 عضو در مناطق روستایی استان فعال هستند