سه شنبه 7 آبان 1398 - 18:06

رئیس شورای شهر یاسوج: شورای شهر یاسوج را جمع آوری کنید!

در ادامه لجبازی های اخیر شورای شهر یاسوج جلسه روز گذشته این شورا بدلیل عدم حضور اعضای اکثریت این شورا بدلیل به حد نصاب نرسیدن برگزار نشد .

به گزارش بویـرنیـوز، در حالیکه مسعود خوبانی ، فرشاد نگین تاجی و علی اکبری تبار در جلسه حضور پیدا کرده بودند ، سید هدایت اکبری و محمدرحیم دهراب پور علیرغم حضور در ساختمان شورای شهر از حضور در جلسه امتناع کردند .

سید هدایت اکبری گفت : نامه ای به مراکز ذی صلاح ارسال کردیم و تا زمان دریافت جواب نامه حضور در جلسات را به صلاح نمی دانیم .

محمدرحیم دهراب پور گفت : با توجه به اینکه هنوز کمیسیون های شورا تشکیل نشده و موضوع سخنگو و خزانه دار و معرفی نمایندگان شورا به ادارات لاینحل باقی مانده است منتظر تعیین تکلیف در خصوص این موارد هستیم .

دهراب پور ادامه داد : به دستور استاندار جلسه ای با حضور معاونت سیاسی امنیتی، تعدادی مدیران استانداری ، فرماندار و اعضای شورا روز شنبه گرفته شد وبعد از اظهارات طرفین قرار شد جواب استعلام شورا داده شود .

وی اضافه کرد : قرار است با دریافت جواب استعلام ها و تعیین تکلیف موارد خواسته شده جلسه شورا برگزار شود ، مصوبات شورا مقدمه از کمیسیون ها است و طرح موضوعات در صحن علنی شورا و تصمیمات شورا به عنوان جهت ارجاع به شهرداری و دیگر دستگاهها ارجاع داده می شود .

عضو با سابقه شورای شهر یاسوج گفت : تا زمانیکه این موضوع حل نشود ، تشکیل جلسه شورا ره بجایی نمی برد و تصمیمات نهایی برای مصوبات صورت نمی گیرد و ما اصرار داریم که هر چه سریعتر این موارد حل شود گرچه الان هم شورا و شهرداری با جدیت تلاش خود را انجام می دهند .

در همین زمینه رئیس شورای شهر یاسوج بدنبال عدم حضور ۴ تن از اعضای شورا در جلسه به خبرنگاران اظهار داشت: طبق ماده ۱۶ اعلام هر گونه مرخصی و غیبت می بایست با هماهنگی با رئیس شورا اعمال شود و غیبت همکاران در جلسه هیچ گونه توجیهی نخواهد داشت .

مسعود خوبانی در ادامه بیان کرد: غیبت جلسه باید با اجازه رئیس شورا باشد ، جلساتی با معاون سیاسی امنیتی استاندار داشته ایم که از ایشان تشکر می کنیم که به موقع ورود کردند و حساسیت خودشان را نشان دادند .

وی در ادامه به مشکلات کنونی شهر یاسوج اشاره کرد و افزود : آقایان نمی بایست بخاطر موضوعی که هیچ توجیهی ندارد در جلسه شرکت نکنند مشکلات و نامه های مردم در شورا تلنبار شده است .

رئیس شورای شهر یاسوج اضافه کرد: شهردار شهر را رها کرد و دنبال معامله زمین و بنگاه و فاتحه خوانی ها همراه با یک سری از دوستان راه افتاده است و همکاران ما هم می خواهند در جلسه حضور پیدا نکنند .

مسعود خوبانی گفت : ما هم فریاد می زنیم و خدمت استاندار می گوییم اگر به این منوال باشد شورای شهر یاسوج را جمع آوری کنند با جمع کردن شورا مشکلات مردم کمتر می شود و حتی اگر شهردار نباشد شهر بخودی خود با نیروهای توانمندی که شهرداری دارد ، هم مدیریت می شود .

خوبانی افزود : وقتی شهردار شهر را رها کرده است و نه در حوزه درامد و نه در حوزه اصلاح امور و زیرساخت ها برنامه ای ندارد و عملا شورا و مکاتباات آن را رها کرده است ما به چه شکلی می توانیم به شهروندان خدمت کنیم .

وی در ادامه به وظایف شهردار در برابر شورای شهر اشاره کرد و گفت : قانون به صراحت اعلام کرده است که شهردار مجری مصوبات شورا است الان کارهای شهردار بر چه مبنای انجام می شود از چه دستور می گیرد حتما این کارها را از اموات اجازه می گیرد .

خوبانی افزود : از طریق رسانه ها به همکاران عزیز توصیه می کنم بیش از این خودشان را خدشه دار نکنند و بازیچه شهردار نشوند ما از همکاران توقع داریم و مشکل اصلی شهر ما شخص شهردار است .

رئیس شورای شهر یاسوج در ادامه با تاکید بر اینکه حاج دهراب پور مهره ارزشمند و محترمی برای ما و شهروندان است عنوان کرد : شخصیت ایشان بر هیچ کس پوشیده نیست و ما توقع داریم آقای دهراب پور تحت تاثیر دیگران در مسیر شهردار قرار گیرد و به سابقه درخشان خود لطمه وارد کند .

مسعود خوبانی اضافه کرد : در حال حاضر مشکل اصلی ما آقای شهردار است که شهر را در قالب طایفه و منطقه گرایی می بیند و عملا ایشان نگاه وسیع و کاملی به حوزه شهر ندارند .

خوبانی گفت : خواسته ما این است که اعضای محترم شورا این لج بازی ها را کنار بگذارند و به مطالبات مردم رسیدگی کنند همین الان شما ببینید چقدر نامه و درخواست در شورا است که بخش عمده ای از آن متعلق به خانواده معظم شهدا و ایثارگران است .

وی اظهار داشت : در بحث کمیسیون ها و دیگر مباحث در واقع ما صورتجلسه داشتیم و به کمیته تطبیق ارسال کردیم که هر رایی صادر شود تابع قانون هستیم و گردن می نهیم ما مشکلات داخلی را طیق قانون شورا باید خودمان در جلسات حل کنیم و در هر کدام هم به ابهام رسیدیم به کمیته تطبیق و دیگر مراجع ارسال می کنیم ./فصلی نو

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=312097
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سعید گفت:

    مسخره ترین شورای جهان. خاک بر سر ما که می رویم به اینها رای می دهیم

  2. نوید گفت:

    بنظرمن حرف خوبی زدن آخه شهر شورا میخواد چکار مگه غیراز زد و بند و کارای طایفه گری چکارمیکنن تا بحال کدوم شورا توی سطح شهر رفته و پیگیر مشکلات شهر شده کدوم جهنمن اخه هرچی بدنه دولت گسترده تر بشه دزدی بیشتره خب شهرداری که با دادن قول به شورا انتخاب میشه اخه چطور میتونه کاربکنه

  3. بویراحمدی گفت:

    ختونه چی نی تقصیرل اینیت و گردن شهردار درستکار!!!!!!

  4. ناشناس گفت:

    ای بنازمت خلبانی عزیز که حرف حق میزنی

  5. فرهنگی گفت:

    نگاه‌کنید‌اقای‌دهرابپور‌همیشه میگه‌ما‌هدفمون‌خدمت‌به‌مردمه
    اما به‌خاطر‌اینکه‌رئیس‌شورا‌نشد،جلسات‌راترک‌میکنه
    امان‌از‌ریا!!!!همشون‌دنبال‌قدرتند‌نه‌خدمت

  6. رسول گفت:

    وقتی خود رئیس شورا میگه باید همچین شورایی تعطیل بشه ببین چه اوضاع خرابی بر این شهر حاکمه. یک بار برا همیشه بیایید و برا شورا پای صندوق نریید. بخدا شهر بدون شورا و شهردار هم اموراتش میچرخه چه بسا بهتر .برا همچین شورایی تا مدت ها دعوا و فحاشی داشتیم.

  7. حسن گفت:

    اخ و بخت اي مردم
    لطفا آقايان هميشه مدعي گزارشي از عملكردتان به مردم بدهيد

  8. ممممم گفت:

    همین صندلی دوستان هستند که حقوق یکسال کارگران فضای سبز را نمیتوانند بدهند .

  9. بیکار گفت:

    آه بر ما

  10. علی گفت:

    ای دهراب پور بشکنه ای دست که رای وت دیم که ایطوری معامله کنی

  11. ۶ گفت:

    فقط تضاد منافع است.گربه به خاطر خدا موش نمی گیرد.

  12. بویراحمدی گفت:

    قطعا میدونم حاج دهراب پور اهل زد و بند و معامله گری و دنیاپرستی نیست

  13. محسن گفت:

    با اینکه تخصص و تحصیلات دارم, حتی با وجود گزینش در آزمونای استخدامی, چون لر نیستم بهم کار نمیدن
    بابا, شما با خودتون هم سر ناسازگاری دارین به خاطر پست و مقام, ما رو باش که چه توقعی از شما داریم….
    قوم, طایفه, لر….
    افسوس و صد افسوس که به خاطر این مسایل شهر و مدیریت رو به سخره گرفتیم….

  14. ناشناس گفت:

    درود بر مهندس اکبری تا زمانی اکبری رئیس بود مشکلی نبود

  15. ناشناس گفت:

    این شورا باید منحل بشه

  16. حسن گفت:

    جناب آقايان دهرابپور و اكبري شما بزرگواران بفرماييد حاصل حضور چند دوره ايتان در شوراي شهر چه بوده
    اين سي متري شهيد دهرابپور چرا بقول خودمون اينقدر پيچ در پيچه ايا اين هم از اعمال نفوذ آقاي دهرابپور بوده ؟

  17. بنگرو گفت:

    اینا نمیتونن خودشون رو مدیریت کنن اونوقت میخوان شهر رو مدیریت کنند…شهرداری که دیگه از ریل کلا خارج شده….از ماست که بر ماست….خودمون انتخاب کردیم که خودخواهی و بی نظمی بر شهرمون …
    اینا دنبال یارگیری و گروکشی و …هستند ما مردم هم با انتخابشون فرصت عقده گشایی دادیم..

  18. ناشناس گفت:

    از روزی که این شوری تشکیل شده همه اش بحث و جدل

  19. ناشناس گفت:

    از وقتی در دوره اصلاحات, شورای های شهر از نظارت شورای نگهبان خارج شد, روز به روز شاهد ناکارامدی ها و فسادهای اخلاقی و مالی بین اعضای شوراهای شهر بوده ایم.

  20. مصطفی پور گفت:

    حاکم شهری که مرغابی بود
    بر سر آن شهر رسوایی بود….

  21. ناشناس گفت:

    جناب خوبانی عملکرد مثبت شما چی بوده همه را به باد انتقاد میگیرید

  22. رضا گفت:

    در جواب کامنت علی گفت،پاک ترین نماینده مردم در شورای شهریاسوج شخص حاج دهراب پور می باشد.

  23. ناشناس گفت:

    چندماه ده معلوم ایبو که هممو ایروبم صبح تا شو سر صف صندوق سی رای دادن

  24. شهرداری گفت:

    ای ریس ی که شما معلوم نیست شریک دزدی یا رفیق قافله. میدونی علت دکتر مقدم چی هست گوش به حرف شما نمیده علتش این هست که این آقا یه شخص تحصیل کرده . اجرایی. عملی و عمرانی هست و نمیخواد وارد این جبهه سیاسی شما بشه .

  25. ناشناس گفت:

    چون افرادی مثل ع ا خوب و بویر ایرسن کامنت های واقعی علیه اونها را درج نمی کند متاسفم برای چنین رسانه ای که فقط دنبال … ااست

  26. علی گفت:

    یک سال دیگه موقع انتخابات چنان همین اقایون در مقابل هر ادمی سر کج می کنن و التماسش می کنن برا رای که بیا ببین

  27. شهروند گفت:

    شما خودتان نتوانستید یک مجموعه چند نفری شوراراجمع کنید آنوقت میخواهید از کار دیگرا ن وشهردار ایرادبگیرند شما نمیتوانند مشکل خودتان راحل کنیدچطورمیخواهیدمشکل مردم راحل کنید ودم از مردم میزنید بهترین کار اینه که تادیرنشده خودت استعفابدی اگه واقعا به فکر مردم هستی این بهترین کاره برای مردم.

  28. ناشناس گفت:

    آقاي دهراب پور براي شما از صميم قلب متاسفم . شما كه در سطح يك شورا نمي تواني منطقي پاي ميز مذاكره مشكلات را بررسي كني چطور ميخواستي نماينده بشي … آه بر ما، بر اين مردم بدبخت . شورا جاي قهر نيست … اي خدا

  29. رک و راست گفت:

    عاشق چشم و آبروی شما نبودیم که رای بهتون دادیم در ضمن این وقت و زمان و هزینه ها مال جد و آبادتون نیست که هی دارید عشوه گری میکنید مثل آدم کار کنید مشکل شهر حل کنید نمی تونید هرییییییی….تمام

  30. ناشناس گفت:

    شهروند = شهردار

  31. گوهری جهان آباد گفت:

    سلام
    با احترام به همه دوستان
    جای دکتر جاوید واقعا خالی است .
    خوشبحال بیرجندیها که از وجود ایشان استفاده می کند.

دیدگاه شما