چاپ این برگه

تاجگردون می آید/+فیلم

گروه سیاسی– غلامرضا تاجگردون نامزد انتخابات گچساران و باشت می‌شود.

به گزارش بویرنیوز، غلامرضا تاجگردون نماینده فعلی شهرستان های گچساران و باشت، بار دیگر خود را به بوته انتخاب مردم گچساران و باشت می سپارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در نشست با برخی منتفذین باشت، تلویحاً از حضور صد درصدی در انتخابات گچساران و باشت خبر داد.

او در این نشست با یک اشاره و مثال اسلحه و نشانه به مردم گفت، قطعاً کسی که نشانه اول و دوم را خوب زده، برای بار سوم هم منتخب مردم خواهد بود.

تاجگردون کنایه ظریفی هم به منتقدانش زد، او در سخنانش گفت اگر هدف و نشانه کوچک و دم دست باشد که هرکسی با کمترین توان میتواند به هدف بزند اما کسی که برای دو بار نشانه رو خوب زده آنهم برای هدفی والا و با دید بلند، بدون شک برای بار سوم هم مردم به همان اعتماد دارند، او گفت حالا سومی را هم بدید دستم قطعاً میزنمش!

سخنان تاجگردون به خوبی گواه این بود که او این بار هم قصد حضور در حوزه گچساران و باشت را دارد، او البته در گذشته نیز در نشست با مردم به صراحت گفته بود شرایطی برای وزیر و سفیر شدن دارد اما بخاطر اعتماد مردم و انتظارشان از رایی که داده اند حاضر به پذیرش مسئولیت های دیگر نیست.

به گزارش بویرنیوز، تاجگردون در نشست های خود دو موضوع را روشن کرده، اول اینکه حتماً نامزد انتخابات مجلس آنهم از گچساران و باشت خواهد بود و دوم اینکه با توجه به اقدامات انجام شده و جایگاه خوبش در مجلس  این بار هم خودش منتخب مردم خواهد بود.